1
Vraag
2
Reacties
GC57

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Bose soundbar reageert niet meer na installatie Next Mini

Afgelopen week mijn ziggo apparatuur ontvangen in geïnstalleerd. Werkt allemaal echter met een probleem. Mijn Bose soundbar reageert niet meer bij het inschakelen van de Next Mini en de tv. Er is geen geluid. 
Ik heb niets veranderd in de aansluiting en instellingen tussen SB en tv. Enkel de Next geïnstalleerd i.p.v. het kastje van KPN. Bij de box van KPN geen problemen.

Wie herkend dit probleem en wie heeft er een oplossing ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GC57
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@emiliovisser Blijf het vreemd vinden dat dit probleem ontstaat na het omruilen van de KPN box met de Next mini. Ik lees dat er meer mensen problemen ervaren tussen soundbar en de Next mini. Overigens werkt het bij mij weer. Ik heb alle apparatuur een nachtje van het stroom gehaald. Daarna weer aangesloten en nu werkt het weer. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@GC57  schreef:

Afgelopen week mijn ziggo apparatuur ontvangen in geïnstalleerd. Werkt allemaal echter met een probleem. Mijn Bose soundbar reageert niet meer bij het inschakelen van de Next Mini en de tv. Er is geen geluid. 
Ik heb niets veranderd in de aansluiting en instellingen tussen SB en tv. Enkel de Next geïnstalleerd i.p.v. het kastje van KPN. Bij de box van KPN geen problemen.

Wie herkend dit probleem en wie heeft er een oplossing ?


Vreemd zeker ik mag aannemen dat het kpn kastje ook via hdmi aangesloten zat ?  

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Welke Bose soundbar heb je?

Hier gaat de Bose soundbar aan als er geluid op komt.

 

Soms helpt het om een Bose soundbar 30 seconden van de stroom te halen voor een verse start.

GC57
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi. Betreft Bose 700. Kan er gewoon muziek mee afspelen via bv. Spotify. Gaat ook wel mee aan met de TV echter geen geluid. Op de TV staat bij de speakers de SB maar ik heb geen geluid. Toch vreemd omdat dit pas optreedt nu ik de Next Mini ertussen heb.

overigens ziet de Next de Bose wel in het instellingen menu.

GC57
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Ronihd @Ja, kpn zat in dezelfde HDMI poort als nu de Next.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@GC57 Kun je in de instellingen van de Next mini een kijken bij Beeld en Geluid en bij Dolby eens alle mogelijkheden proberen?

emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

@GC57 ,

 

Je zou als alternatief de optisch aansluiting kunnen gebruiken in plaats van de HDMI tussen TV en de Bose Soundbar/Systeem als je problemen blijft houden.

GC57
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@emiliovisser Blijf het vreemd vinden dat dit probleem ontstaat na het omruilen van de KPN box met de Next mini. Ik lees dat er meer mensen problemen ervaren tussen soundbar en de Next mini. Overigens werkt het bij mij weer. Ik heb alle apparatuur een nachtje van het stroom gehaald. Daarna weer aangesloten en nu werkt het weer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic