Hoi,
Hoe kan Ik de ziggo next aansluiten met.mijn samsung tv en bose boxen..
De next is nu via HDMI aangesloten op mijn Samsung tv. Maar ik krijg mijn bose box niet gekoppeld. Hoe doe ik dat?
@Deursen45 Kijk even naar deze topic, misschien helpt je dat om het probleem op te lossen...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat is het doel ?
Radio luisteren zonder het aanzetten van de TV.
Welke aansluitingen/ingangen heeft de Bose en welk model gaat het om?
Hoe bedoel je het koppelen wil je de bose aan de Next koppelen?
Het is een bose soundbar. En via deze bose wordt heg geluid van de tv afgespeeld.
Nu gebruiken we de HDMI maar optisch kan ook.
@Deursen45 schreef:Het is een bose soundbar. En via deze bose wordt heg geluid van de tv afgespeeld.
Nu gebruiken we de HDMI maar optisch kan ook.
Is de sounbar nu aan de TV gekoppeld via HDMI? Dat is prima, vandaar mijn vraag wat is het doel, dus wil je ook radio luisteren zonder de TV aan te zetten?
Voor dat doel kan je de koppeling Next-optisch-Sounbar toepassen.
Vooral niet vergeten om de witte TV knop linksboven van de afstandsbediening te gebruiken om de tv op standby te zetten. Waardoor het mogelijk is om via de optische ingang van Bose de radio te horen.
@Deursen45 Kijk even naar deze topic, misschien helpt je dat om het probleem op te lossen...
Hi @Deursen45. We zijn een tijdje verder dus ik was even benieuwd of het nog gelukt is met het koppelen. Heb je de oplossing gevonden of kan je nog hulp gebruiken? We horen het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.