Na 3 maanden wachten is het probleem van de nieuwe Box (Next) nog niet opgelost door Ziggo, ik baal hiervan als een stekker en zeker het antwoord wat er gegeven wordt bevalt me al helemaal niet.
Wij hebben al 3 maanden het probleem dat het geluid wisselt van TV naar de Sonos Beam en weer
terug, gaat van hard naar zacht en weer terug. Men kan het journaal niet eens meer volgen en soms
kunnen de buren meegenieten van het geluid (niet dus).
Na diverse malen bellen is ons belooft dat het probleem eind oktober opgelost zou zijn, maar helaas.
men weet het niet. Dan vraag ik of ik het contract kan beëindigen en dan krijg ik een een antwoord van uw proefperiode is voorbij en dit kan helaas niet meer. U zult het hiermee moeten doen.en ik kan
u niet doorverbinden. En bedankt !
Bel vervolgens opnieuw en wordt nu wel doorverbonden met de desbetreffende afdeling
waar men verteld dat het het probleem bekend is maar dit pas begin volgend jaar opgelost wordt.
en dan ook pas verder gaat kijken naar een compensatie voor deze wanprestatie. Contract opzeggen
is voor eigen rekening.
Ziggo bedankt maar weer. Wel de aansluitkosten en de maandelijkse abonnement
van de rekening afschrijven dat lukt wel schijnbaar.