1
Vraag
2
Reacties
Herman237

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Boos: Next problemen nog niet opgelost

Na 3 maanden wachten is het probleem van de nieuwe Box (Next) nog niet opgelost door Ziggo, ik baal hiervan als een stekker en zeker het antwoord wat er gegeven wordt bevalt me al helemaal niet.

 

Wij hebben al 3 maanden het probleem dat het geluid wisselt van TV naar de Sonos Beam en weer

terug, gaat van hard naar zacht en weer terug. Men kan het journaal niet eens meer volgen en soms

kunnen de buren meegenieten van het geluid (niet dus).

 

Na diverse malen bellen is ons belooft dat het probleem eind oktober opgelost zou zijn, maar helaas.

men weet het niet. Dan vraag ik of ik het contract kan beëindigen en dan krijg ik een een antwoord van uw proefperiode is voorbij en dit kan helaas niet meer. U zult het hiermee moeten doen.en ik kan

u niet doorverbinden. En bedankt !

 

Bel vervolgens opnieuw en wordt nu wel doorverbonden met de desbetreffende afdeling 

waar men verteld dat het het probleem bekend is maar dit pas begin volgend jaar opgelost wordt. 

en dan ook pas verder gaat  kijken naar een compensatie voor deze wanprestatie. Contract opzeggen

is voor eigen rekening.

 

 

Ziggo bedankt maar weer. Wel de aansluitkosten en de maandelijkse abonnement 

van de rekening afschrijven dat lukt wel schijnbaar.

 

 

 

 

 

  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Herman237 

Als je de mogelijkheid hebt of niet hebt gedaan sluit dan de next aan via hdmi op de 1e port van je tv , zeker als je een 4 k toestel hebt.

Sluit een glasvezelkabeltje aan tussen de TV en je soundbar ipv via arc hdmi.

 

Ikzelf heb soortgelijke problemen gehad , wat meer aan mijn TV ligt/lag en het zo gedaan met een simpel goedkoop glasvezeltje en het klingt super goed ! 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hoe heeft u uw TV en Sonos Soundbar met elkaar en met de mediabox Next verbonden?

Herman237
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede avond Jan,

 

ik heb de tv verbonden met Sonos en next, next is niet verbonden met Sonos 

 

groet Herman

 

Geronimo77

Level 1
  • 49Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

En dit probleem is sinds dat je de Next hebt? Want als ik het zo even snel bedenk is het meer een probleem tussen tv en Sonos beam

Herman237
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem is ontstaan na ik de next aangesloten heb, met de horizon had ik dit probleem niet

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hebben de TV en de Soundbar een HDMI-ARC poort en gebruikt u die voor de verbinding tussen de TV en de soundbar? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Herman237  wat voor modem gebruik je als ik vragen mag, want als je de zoekbalk in tikt Sonos, dan worden veel topic’s met het probleem uitgelicht. De Connect Box Arris en Sonos gaan niet goed samen, en dit is een bekend probleem, als je een Connectbox Arris TG2492LG-ZG dan wordt het even dit topic melden Sonos werkt niet in combinatie met Arris Connectbox 

 

Dan wordt je modem omgeruild voor een Compal Connect Box.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Herman237 

Als je de mogelijkheid hebt of niet hebt gedaan sluit dan de next aan via hdmi op de 1e port van je tv , zeker als je een 4 k toestel hebt.

Sluit een glasvezelkabeltje aan tussen de TV en je soundbar ipv via arc hdmi.

 

Ikzelf heb soortgelijke problemen gehad , wat meer aan mijn TV ligt/lag en het zo gedaan met een simpel goedkoop glasvezeltje en het klingt super goed ! 

 

Herman237
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een glas kabeltje moet Ellen nog een koppelstukje halen voor sonos

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic