Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie dat seizoenen 9 en 10 inmiddels aan het aanbod zijn toegevoegd, @yvonbohangmail ! We hopen op termijn ook de laatste 2 seizoenen toe te voegen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is in de schoot van de toekomst verborgen helaas.
Hallo @yvonbohangmail en welkom op de Community!
Vooralsnog is dit helaas niet bekend! We hopen uiteraard deze seizoenen ook spoedig toe te voegen aan het aanbod en hebben het verzoek intern doorgegeven. Mocht er meer bekend zijn, laten we het weten!
Ik zie dat seizoenen 9 en 10 inmiddels aan het aanbod zijn toegevoegd, @yvonbohangmail ! We hopen op termijn ook de laatste 2 seizoenen toe te voegen 🙂
Hallo is er al bekend of Seizoen 11 en 12 ook worden toegevoegd?
Helaas heb ik vooralsnog geen nieuwe informatie hierover, @Mieschelle !
Is er nog niks bekend over seizoen 11 en 12??
Ben heel benieuwd naar de volgende seizoenen!
En is er misschien bekend of van Seal Team ook nog meer seizoenen erop komen?
Van Blue bloods nog geen update @Mieschelle
Van Seal Team komt deze maand nog een seizoen en volgende maand ook! Dat wordt weer lekker kijken!
Hallo,
Op ziggo films en series staat dat Seal Team onlangs is toegevoegd, maar er is geen seizoen bij gekomen. Staan er nog steeds maar 3 op.
Terwijl hij wel weer vooraan is gezet.
Hoe kan dit en komt Seizoen 4 er nog bij?
Goedemiddag @yvonbohangmail, ik zie dat seizoen 4 sinds 18 juli online is. Als het goed is dan kun je deze vanaf nu bekijken 🙂 Veel kijkplezier!
Hoor het graag zsm, fijne serie!
Hallo,
Is er nog wat bekend geworden over Blue Bloods seizoen 11 en 12? Wij zitten met smart te wachten op die seizoenen!!
Hopelijk weten jullie iets??
Helaas, nog niets over bekend 😞
Ondertussen is het half oktober en zijn seizoen 11 en 12 nog niet toegevoegd aan blue bloods.
Is er al iets bekend wanneer deze twee seizoenen online komen?
Sorry, nog geen nieuwe informatie, @Claudia1965.
Ja @Claudia1965, duurt lang he? Ik wacht ook met smart op de volgende seizoenen!!
Hoop dat er snel iets van bekend word?!
Is er al iets bekend wanneer de rest van de seizoenen erop komen?
Helaas niet, @Mieschelle 😞
Er zijn 14 seizoenen dus hoop dat ze gauw uitgezonden worden.
is er al bekend wanneer de volgende seizoenen toegevoegd worden? 11, 12 en 13
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.