Sinds enkele dagen heb ik steeds vaker blokje beeld. En als ik Zapp komt er regelmatig de melding voorbij, lees verder voor een online check. Echter de melding gaat zo snel dat je verder niks kan doen. Vervolgens verschijnt het gewone beeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De monteur is inmiddels langs geweest. En bleek dat de vorige monteur iets niet goed had gedaan. Nu werkt de next weer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Oja het is een maand geleden door de monteur aangesloten. Ik heb de modem en alles al enkele keren uitgezet en gereset.
de online check is alleen op de next mini. is deze dmv een utp/internet-kabel met het modem verbonden?
Hey @Roodkapje2016 . Hoe gaat het nu? Zien we je snel terug met een antwoord, zodat we je verder kunnen helpen? 🙂
@Gio2903 deze melding krijg je ook op een normale next (dus geen mini) of mijn box moet in 1 keer gekrompen zijn.
De monteur is inmiddels langs geweest. En bleek dat de vorige monteur iets niet goed had gedaan. Nu werkt de next weer.
@puppieik kende de online check alleen als je op een mini naar kanaal 14 ging (ivm 4k, dus hogere snelheid nodig). op de next nooit gehad, maar ik kijk ook bijna geen tv. weer wat geleerd 🙂
wat had de vorige monteur niet goed gedaan ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.