Mijn mediabox heeft enige tijd geleden een update gehad en sindsdien gaat de box na een minuut of tien steeds uit met de melding dat de box te warm is. Hij staat goed vrij en heb er nu zelf maar een ventilator bij gezet.
is hier een andere oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Tanneke
Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je de box extra moet gaan koelen omdat deze anders veel te heet wordt. Goed dat je hierover contact opneemt zodat we het probleem kunnen verhelpen.
Super mooi om te zien dat @Verwijderd account je alles goed heeft uitgelegd. Het enige wat mij rest is de Next voor je bestellen. Dit heb ik bij deze dan ook voor je gedaan. Per mail volgt nog even een bevestiging. Laat je nog even weten of de nieuwe box je bevalt? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Tanneke ,
Een XL?
Die kan gratis worden vervangen voor een Next of Next mini.Die laatste 2 zijn veel zuiniger en sneller dan de XL.
Ehm, geen idee! Er staat horizon bovenop.
en hoe ruil ik het om voor een next mini?
Ah ok.Horizon is een oude benaming van de XL😉
Een moderator kan dat doen.
Persoonlijk raad ik de next aan, je bent op de hoogte van de verschillen tussen de next en next mini?
nee, ik heb geen idee wat het verschil is.
het woord mini trok mij wel aan. Deze box is wel erg groot.
wat zou jij mij aanraden?
De next is al heel veel kleiner:
De next heeft meer aansluitmogelijkheden en werkt via coax en internet, de mini alleen via internet.Omdat je al coax hebt liggen raad ik de next aan.
Bedankt voor je duidelijke advies!
nu nog een moderator die mij aan zo’n next kan helpen.
nogmaals bedankt
Een moderator komt binnen enkele dagen langs!
Hi @Tanneke
Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je de box extra moet gaan koelen omdat deze anders veel te heet wordt. Goed dat je hierover contact opneemt zodat we het probleem kunnen verhelpen.
Super mooi om te zien dat @Verwijderd account je alles goed heeft uitgelegd. Het enige wat mij rest is de Next voor je bestellen. Dit heb ik bij deze dan ook voor je gedaan. Per mail volgt nog even een bevestiging. Laat je nog even weten of de nieuwe box je bevalt? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.