Vraag
Reacties
Oplossing
Tanneke
Level 2

Bloedhete Mediabox XL

Mijn mediabox heeft enige tijd geleden een update gehad en sindsdien gaat de box na een minuut of tien steeds uit met de melding dat de box te warm is. Hij staat goed vrij en heb er nu zelf maar een ventilator bij gezet. 
is hier een andere oplossing voor? 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Tanneke

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je de box extra moet gaan koelen omdat deze anders veel te heet wordt. Goed dat je hierover contact opneemt zodat we het probleem kunnen verhelpen. 

Super mooi om te zien dat @Verwijderd account je alles goed heeft uitgelegd.  Het enige wat mij rest is de Next voor je bestellen. Dit heb ik bij deze dan ook voor je gedaan. Per mail volgt nog even een bevestiging.  Laat je nog even weten of de nieuwe box je bevalt? 🙂

Bekijk in context

Ga naar reactie
8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Tanneke ,

Een XL?

Die kan gratis worden vervangen voor een Next of Next mini.Die laatste 2 zijn veel zuiniger en sneller dan de XL.

Tanneke
Level 2
Topicstarter

Ehm, geen idee! Er staat horizon bovenop. 
en hoe ruil ik het om voor een next mini? 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ah ok.Horizon is een oude benaming van de XL😉

Een moderator kan dat doen.

Persoonlijk raad ik de next aan, je bent op de hoogte van de verschillen tussen de next en next mini?

Tanneke
Level 2
Topicstarter

nee, ik heb geen idee wat het verschil is.

het woord mini trok mij wel aan. Deze box is wel erg groot. 
wat zou jij mij aanraden? 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

De next is al heel veel kleiner:

Visser__0-1667843494833.png

De next heeft meer aansluitmogelijkheden en werkt via coax en internet, de mini alleen via internet.Omdat je al coax hebt liggen raad ik de next aan.

Tanneke
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor je duidelijke advies! 
nu nog een moderator die mij aan zo’n next kan helpen. 
nogmaals bedankt 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Een moderator komt binnen enkele dagen langs!

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Tanneke

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je de box extra moet gaan koelen omdat deze anders veel te heet wordt. Goed dat je hierover contact opneemt zodat we het probleem kunnen verhelpen. 

Super mooi om te zien dat @Verwijderd account je alles goed heeft uitgelegd.  Het enige wat mij rest is de Next voor je bestellen. Dit heb ik bij deze dan ook voor je gedaan. Per mail volgt nog even een bevestiging.  Laat je nog even weten of de nieuwe box je bevalt? 🙂

Ga naar reactie