Ik heb 3 gekochte CI+ modules en 3 smartcards.
Mij is verteld dat je bij tv compleet een next mini krijgt en dat mijn ci+ modules met smartcards dan worden geblokkeerd/gedeactiveerd.
Heb nu maar tv start genomen want dan zou er niks veranderen aan mijn modules en smartcards.
Mijn vraag is het niet mogelijk dat de next mini voor de meest gebruikte tv gebruikt wordt en de andere tv's met mijn eigen module met smartcard?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je eigen smartcards blijven actief bij TV Start - TV Complete en TV Max.
Heb ze hier met alle abonnementen kunnen blijven gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je eigen smartcards blijven actief bij TV Start - TV Complete en TV Max.
Heb ze hier met alle abonnementen kunnen blijven gebruiken.
Vandaag heb ik mijn abonnement van tv standaard naar tv start omgezet. (en internet z2 naar elite).
Ik wou tv compleet maar werd mij verteld dat dan mijn smartcards geblokkeerd zouden worden.
Maar als dat zo is, dat ze gewoon actief blijven, wordt het nog maar is door het bel menu heen worstelen.
@CCa vul hier https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info , je postcode en huisnummer in (dit is alleen inzichtelijk voor moderators )
dan kan een moderator het tzt ook voor je regelen /advies geven
Ik heb mijn vraag ook net in de messenger gezet van mijn ziggo. En kreeg net antwoord dat inderdaad kaarten in eigendom gewoon actief blijven.
Bert je had gelijk 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.