Blijft mijn coax aansluiting actief bij gebruik next mini?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als u hiermee bedoeld dat wanneer u een coax kabel direct in de TV stopt en zo televisie kan kijken dan Ja.
Uw coax aansluiting moet wel actief blijven anders heeft u geen internet via Ziggo en zonder internet kan een Mini niks.
Het enige verschil is dat de Mini alleen een verbinding nodig heeft met de Ziggo modem/router bedraad of via wifi. Uw kabelmodem/router heeft altijd nog een coax verbinding nodig.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja; immers heeft u om de mini te gebruiken een internetverbinding nodig. De mini wordt aangesloten op het modem via een UTP kabel of via wifi, terwijl het modem via een coaxkabel is ingeplugd op het AOP.
Als u hiermee bedoeld dat wanneer u een coax kabel direct in de TV stopt en zo televisie kan kijken dan Ja.
Uw coax aansluiting moet wel actief blijven anders heeft u geen internet via Ziggo en zonder internet kan een Mini niks.
Het enige verschil is dat de Mini alleen een verbinding nodig heeft met de Ziggo modem/router bedraad of via wifi. Uw kabelmodem/router heeft altijd nog een coax verbinding nodig.
@Wg1 schreef:Blijft mijn coax aansluiting actief bij gebruik next mini?
Dan zal ook ik het eens proberen 🤔, kan iedereen het zijne lezen 😉
"...Blijft mijn coax aansluiting actief bij gebruik next mini?..."
Ja hoor, want via het coax netwerk heeft uw Ziggo apparatuur verbinding met Ziggo.
Voor het plaatsen van de Next Mini zag uw netwerk er ( versimpelt ) zo uit:
Ziggo <> AOP ( het Ziggo witte muurkastje ) < coax > Ziggo modem/router < coax > Next/medibox-XL < HDMI > Tv
Na het plaatsen van de Next Mini ziet uw netwerk er ( versimpelt ) zo uit:
Ziggo <> AOP ( het Ziggo witte muurkastje ) < coax > Ziggo modem/router < wifi > Next Mini < HDMI > Tv
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.