Modem
Merk: Arris Type: TG3492LG-ZG Serienummer: ABAP20245312
Voor de tv een UPC box
Sinds een week of wat heb ik problemen met TV beeld na werkzaamheden van Ziggo.
Heb de klantenservie al een mail gestuurd maar die geldzuigers reageren niet, Niet met een bevestiging van ontvangst (via hun mailer) als uberhaubt enige reactie. Tekenend overigens!!!
Issue: krijg grote blauwe uitroeptekens op het scherm met daar naast de volgende mededeling:
De installatie wordt nu voltooid dit kan enkele minuten duren. U krijgt daarna een korte introductie te zien en vervolgens kunt u genieten van digitale tv van ziggo (Had ik overigens al een paar jaar maar ook)
Als u na 30 minuten geen beeld heeft gaat ik naar ziggoklantenservice. waarvan akte.
Dus geen reactie van hen en kom ik dus hier in de hoop dat iemand een oplossing weet.
Voor ik allerlei onnodige reacties krijg:
Modem, tv box almede tv zijn volledig van de stroom afgeweest en waar mogelijk gereset.
TV kijken rechstreeks via internet bv ziggogo) is geen probleem. Dus er is via internet signaal alleen via de kabel kennelijk niet.
Iemand een oplossing? Betaal per slot van rekening niet voor niet 60 euries aan deze zuigers.
mvg
Frans
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Eftee Als je een abonnement afneemt met een bruikleen mediabox, dan betaal je daarvoor meer.
Als je dat abonnement naar beneden bijstelt, naar een abonnement waar geen mediabox in bruikleen in zit, dan wordt de huidige mediabox afgesloten en betaal je minder.
Bij Kabel TV zit geen gebruik van een mediabox in het abonnement.
Wil je TV kijken zonder mediabox, stop dan de coax stekker in je TV en volg onderstaande stappen, dan kun je TV kijken zonder mediabox, mits je TV een DVB-C tuner heeft:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als u hier foto's plaatst van hoe uw TV is aangesloten en op een normale toon communiceert, is er misschien wel een medeklant die naar uw probleem wil kijken. De hierboven verstrekte informatie is niet voldoende om er zelfs over na te denken.
Hallo @Eftee,
Als ik je goed begrijp ervaar je problemen met je mediabox en slaagt de installatie niet. Je abonnement bestaat Internet Max en Kabel TV, dit is een abonnement zonder een mediabox. Wat is de serienummer (en smartcardnummer) van de mediabox die je in bezit hebt? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.
Hallo Paul,
Heb inmiddels een antwoord gekregen welke stond op mijn App. Mijn abo is aangepast en dat is ook zoals ik wilde. Echter: In mij nieuwe pakket zit wel TV. Vanwaar dan het afsluiten van mijn box? Hoe kan ik dan, ondanks dat ik TV in mijn pakket heb, toch zonder box mijn betaald TV zenders bekijken?
Hier onder het bericht:
<<<
Goedemiddag
Bedankt voor je bericht, dat werkt niet na behoren zo te lezen, ik help je graag verder.
Ik zie dat het pakket sinds 25-07 was aangepast naar een Connect Max en Kabel TV pakket voor € 66.50 per maand, en daarom is de mediabox afgesloten. Als je de mediabox wilt behouden, dan moet je terug naar een Internet Max en TV Start (zonder bellen) voor € 71,00 per maand.
Dan heb ik het smartcardnummer nodig (staat op het pasje in de mediabox), en de Ca-id nummer (onderkant mediabox). Dan kan ik een opdracht aanmaken, om het pakket binnen 72 uur te herstellen.>>>>
Dus als ik het goed begrijp moet ik nog eens extra betalen (ondanks dat ik TV in dit pakket heb) om de box weer in werking te krijgen. Klopt dat Paul?
@Eftee Als je een abonnement afneemt met een bruikleen mediabox, dan betaal je daarvoor meer.
Als je dat abonnement naar beneden bijstelt, naar een abonnement waar geen mediabox in bruikleen in zit, dan wordt de huidige mediabox afgesloten en betaal je minder.
Bij Kabel TV zit geen gebruik van een mediabox in het abonnement.
Wil je TV kijken zonder mediabox, stop dan de coax stekker in je TV en volg onderstaande stappen, dan kun je TV kijken zonder mediabox, mits je TV een DVB-C tuner heeft:
Dank je wel Bert voor deze positieve oplossing.
Had al met de coax rechstreeks een poging gewaagd maar niet de juiste instellingen toegepast.
Top!
Dank je wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.