Hallo Paul,
Heb inmiddels een antwoord gekregen welke stond op mijn App. Mijn abo is aangepast en dat is ook zoals ik wilde. Echter: In mij nieuwe pakket zit wel TV. Vanwaar dan het afsluiten van mijn box? Hoe kan ik dan, ondanks dat ik TV in mijn pakket heb, toch zonder box mijn betaald TV zenders bekijken?
Hier onder het bericht:
<<<
Goedemiddag
Bedankt voor je bericht, dat werkt niet na behoren zo te lezen, ik help je graag verder.
Ik zie dat het pakket sinds 25-07 was aangepast naar een Connect Max en Kabel TV pakket voor € 66.50 per maand, en daarom is de mediabox afgesloten. Als je de mediabox wilt behouden, dan moet je terug naar een Internet Max en TV Start (zonder bellen) voor € 71,00 per maand.
Dan heb ik het smartcardnummer nodig (staat op het pasje in de mediabox), en de Ca-id nummer (onderkant mediabox). Dan kan ik een opdracht aanmaken, om het pakket binnen 72 uur te herstellen.>>>>
Dus als ik het goed begrijp moet ik nog eens extra betalen (ondanks dat ik TV in dit pakket heb) om de box weer in werking te krijgen. Klopt dat Paul?