1
Vraag
2
Reacties
Eftee

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Blauw grote uitroeptekens?

Modem

Merk: Arris Type: TG3492LG-ZG Serienummer: ABAP20245312

Voor de tv een UPC box

Sinds een week of wat heb ik problemen met TV beeld na werkzaamheden van Ziggo.
Heb de klantenservie al een mail gestuurd maar die geldzuigers reageren niet, Niet met een bevestiging van ontvangst (via hun mailer)  als uberhaubt enige reactie. Tekenend overigens!!!

Issue: krijg grote blauwe uitroeptekens op het scherm met daar naast de volgende mededeling:
De installatie wordt nu voltooid dit kan enkele minuten duren. U krijgt daarna een korte introductie te zien en vervolgens kunt u genieten van digitale tv van ziggo (Had ik overigens al een paar jaar maar ook)
Als u na 30 minuten geen beeld heeft gaat ik naar ziggoklantenservice. waarvan akte.

Dus geen reactie van hen en kom ik dus hier in de hoop dat iemand een oplossing weet.
Voor ik allerlei onnodige reacties krijg: 
Modem, tv box almede tv zijn volledig van de stroom afgeweest en waar mogelijk gereset.
TV kijken rechstreeks via internet bv ziggogo) is geen probleem. Dus er is via internet signaal alleen via de kabel kennelijk niet.

Iemand een oplossing? Betaal per slot van rekening  niet voor niet 60 euries aan deze zuigers. 

mvg
Frans
 








Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Eftee Als je een abonnement afneemt met een bruikleen mediabox, dan betaal je daarvoor meer.

Als je dat abonnement naar beneden bijstelt, naar een abonnement waar geen mediabox in bruikleen in zit, dan wordt de huidige mediabox afgesloten en betaal je minder.

 

Bij Kabel TV zit geen gebruik van een mediabox in het abonnement.

 

Wil je TV kijken zonder mediabox, stop dan de coax stekker in je TV en volg onderstaande stappen, dan kun je TV kijken zonder mediabox, mits je TV een DVB-C tuner heeft:

TV installeren zonder mediabox | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u hier foto's plaatst van hoe uw TV is aangesloten en op een normale toon communiceert, is er misschien wel een medeklant die naar uw probleem wil kijken. De hierboven verstrekte informatie is niet voldoende om er zelfs over na te denken.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes

Hallo @Eftee,

Als ik je goed begrijp ervaar je problemen met je mediabox en slaagt de installatie niet. Je abonnement bestaat Internet Max en Kabel TV, dit is een abonnement zonder een mediabox. Wat is de serienummer (en smartcardnummer) van de mediabox die je in bezit hebt? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Eftee
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Paul,
Heb inmiddels een antwoord gekregen welke stond op mijn App. Mijn abo is aangepast en dat is ook zoals ik wilde. Echter: In mij nieuwe pakket zit wel TV. Vanwaar dan het afsluiten van mijn box? Hoe kan ik dan, ondanks dat ik TV in mijn pakket heb, toch zonder box mijn betaald TV zenders bekijken?
Hier onder het bericht:
<<<

Goedemiddag

Bedankt voor je bericht, dat werkt niet na behoren zo te lezen, ik help je graag verder.

Ik zie dat het pakket sinds 25-07 was aangepast naar een Connect Max en Kabel TV pakket voor € 66.50 per maand, en daarom is de mediabox afgesloten. Als je de mediabox wilt behouden, dan moet je terug naar een Internet Max en TV Start (zonder bellen) voor € 71,00 per maand.

Dan heb ik het smartcardnummer nodig (staat op het pasje in de mediabox), en de Ca-id nummer (onderkant mediabox). Dan kan ik een opdracht aanmaken, om het pakket binnen 72 uur te herstellen.>>>>

Dus als ik het goed begrijp moet ik nog eens extra betalen (ondanks dat ik TV in dit pakket heb) om de box weer in werking te krijgen. Klopt dat Paul?









Eftee
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Onderwerpen

Ziggo GO

1408 Topics

TV & Radio

5803 Topics

Internet

6849 Topics

Abonnement

1355 Topics

Tips van Ziggo

105 Topics

Ziggo Updates

13 Topics

Over de Community

208 Topics

Bellen

219 Topics

Jan, Ik snap je reactie  en logisch gezien  je trouw aan Ziggo en dat siert je maar als klant kijkt ik naar het resultaat en de cijfertjes.  En cijfertjes liegen niet. Er zijn niet  voor niets zoveel klachten. En ja als betalende klant raak je  geagiteerd.  En minder aanmatigende toon zou op z'n minst op zijn plaats zijn!! Vergeet niet: Het zijn klanten die hier klagen en niet zomaar!!!!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Eftee Als je een abonnement afneemt met een bruikleen mediabox, dan betaal je daarvoor meer.

Als je dat abonnement naar beneden bijstelt, naar een abonnement waar geen mediabox in bruikleen in zit, dan wordt de huidige mediabox afgesloten en betaal je minder.

 

Bij Kabel TV zit geen gebruik van een mediabox in het abonnement.

 

Wil je TV kijken zonder mediabox, stop dan de coax stekker in je TV en volg onderstaande stappen, dan kun je TV kijken zonder mediabox, mits je TV een DVB-C tuner heeft:

TV installeren zonder mediabox | Klantenservice | Ziggo

Eftee
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel Bert voor deze positieve oplossing.
Had al met de coax rechstreeks een poging gewaagd maar niet de juiste instellingen toegepast.
Top!
Dank je wel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic