HIDAJATTOELLAH

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen toegang tot NPO 1 t/m 3

Hallo, ik ontvang opeens via Ziggo alleen nog maar NPO 1 t/m 3. Wat kan ik doen? Thx

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Vermoedelijk kun je alleen naar ongecodeerde zenders kijken en dat heeft meerdere mogelijke oorzaken. Kijk je TV via een CAM (CI+ module) + smartcard of een Mediabox? Is er recentelijk iets gewijzigd aan je abonnement of apparatuur?

HIDAJATTOELLAH
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, dank je. Ik heb een CAM. Kan ik iets doen?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Kun je de TV stroomloos maken, de CAM opnieuw plaatsen en vervolgens de TV weer inschakelen?

 

Wordt het smartcardnummer nog vermeld in Mijn Ziggo op de pagina Producten, Televisie? Zo ja, kun je dan met de TV ingeschakeld op Instellingen klikken achter deze smartcard en de optie Opnieuw ophalen kiezen?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
HIDAJATTOELLAH
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Thx

Uitgelicht topic