als ik mijn tv en de next mini uitzet springt 8 van de 10 keer mijn tv weer direct aan. Tv op de slaapkamer heeft daar geen last van.
Opstarttijd mediabox al op eco modus staan
Andere hdmi kabel opgestuurd
gekregen van ziggo.
Next mini van de slaapkamer getest en geeft dezelfde storing.
Niets lijkt te werken
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb het waarschijnlijk al gevonden. Heb bij
'externe ingangen'
'Bravia sync-instellingen tv automatisch inschakelen uitgezet, die stond aan.
Toch bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Jv90 dat is inderdaad irritant dat je TV weer aanspringt terwijl je deze net uitzet. Begrijp ik goed dat je 2x een Next Mini hebt en zelfs al de omwisseling van apparatuur van de slaapkamer naar de woonkamer hebt gedaan? En dat je TV in de slaapkamer bij beide boxen gewoon de TV uit blijft? Dan heb je al best heel veel gedaan!
Dan is het dus kijken wat het verschil is, dat is dan dus deze TV.
Welk merk en type TV is dit?
Zijn er eventueel andere apparaten via HDMI op aangesloten?
Helpt het om de Next Mini op een andere HDMI poort aan te sluiten?
Ik hoor het graag van je zodat je TV straks gewoon lekker uitgaat en uit blijft! Wie weet heeft @anoniemforum nog een tip!
Heb het waarschijnlijk al gevonden. Heb bij
'externe ingangen'
'Bravia sync-instellingen tv automatisch inschakelen uitgezet, die stond aan.
Toch bedankt!
Goed bezig met deze zoektocht! Heel graag gedaan 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.