coenen
Liefhebber
  • 96Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Bij terugspoelen zwart beeld

Met terugspoelen box next  , krijg ik eerst zwart beeld en dan zie ik de pijltjes , heeft ie nooit gehad , vooruit is wel goed .

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49449Posts
  • 3035Oplossingen
  • 11053Likes

Heb je de next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat: de fabrieksinstellingen terug gezet?

Alles wordt dan weer opgepakt, behalve inloggen in b.v. Netflix en andere apps.

 

Geen resultaat? Laat het hier weten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49449Posts
  • 3035Oplossingen
  • 11053Likes

Heb je de next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat: de fabrieksinstellingen terug gezet?

Alles wordt dan weer opgepakt, behalve inloggen in b.v. Netflix en andere apps.

 

Geen resultaat? Laat het hier weten.

Bekijk in context

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 806Posts
  • 37Oplossingen
  • 132Likes

Frappant dat je dit ervaart, @coenen. Heb je de handige tips van @Bert al weten uit te voeren? Ook als het opgelost is horen we het graag. Zo niet, meld dan aub op welke zenders en met welke content je dit ervaart. Met/op elke willekeurige zender? Of opname? 

coenen
topicstarter
Liefhebber
  • 96Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Met stroom er even af , was het gelukt . Nog een raar ding , bij Veronica Inside terugkijken , kan je niet vooruitspoelen tijdens reclame , dat is bekend , maar tijdens het programma kan ik het ook niet ! ? Dan geeft ie dezelfde melding als bij de reclame .

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 325Posts
  • 56Oplossingen
  • 80Likes

Dat is wel gek @coenen. Ik heb het zelf ook nog even getest bij de uitzending van maandagavond, maar doorspoelen tijdens de uitzending werkt hier als een trein. Ervaar je dit bij meerdere programma's? En als je nu de uitzending opnieuw start, lukt doorspoelen dan wel? 

coenen
topicstarter
Liefhebber
  • 96Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Hallo Monica , de stroom had ik even eraf gehad , en nu is het goed . Zijn er trouwens nog meer 4K plannen dat je weet ??

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1056Posts
  • 104Oplossingen
  • 276Likes

Top dat het is opgelost, @coenen
Op dit moment is dit wat het is. Zodra er meer plannen zijn voor 4K content, zullen wij dit aankondigen. 

Uitgelicht topic