fred6

Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Bewaarde opnames verwijderen - handleiding

Ook de bewaar en verwijder procedure is lastig, een zoekplaatje!
Als ik via "huis'' >bewaar'' kies zie ik max 5 video's zonder datum, die ik kan kiezen en kijken.
Soms , ik weet niet hoe?, krijg ik echter 27 video's te zien met datum die ik kan kiezen en kijken?
Heb ik ze geheel bekeken dan kan ik ze soms direct verwijderen.
Bij half bekeken moet via >... en >info en >  meer info  en meer info en dan pas verwijderen.    ERG onduidelijk en omslagtig

Waarom zoveel (niet gebruikte gratis) opties , ook bij ... ondertitel bv 30 talen en  7 aan/uit ipv 2: uit en aan=slechthorende ondertitel, opties?

Te veel NIET goed werkende opties zonder uitleg/handleiding irriteert!!

17 Reacties 17
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Bij een nieuw apparaat werken dingen soms anders dan je gewend bent, misschien vervelend, maar na enige tijd weet je niet beter.

Er zijn verschillende manieren om opnames te verwijderen .

Ik verwijder vaak gelijk na kijken, via return zie je dan gelijk de optie verwijderen.

Anders via Home > Bewaard > Je opnames > meer > prullenbak . Is handig om meer opnames te verwijderen.

 

Ik vind persoonlijk eerlijk gezegd dat het allemaal vrij eenvoudig werkt.

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Dat vooral electronica veranderd is duidelijk maar vaak met een goede uitleg bv op de site van ziggo , vooral voor ouderen.

Je omschrijving geeft het gezoek al aan .

Achteraf is het eenvoudig of niet gebruikt, ja.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @fred6, dankejewel voor je feedback! Gelukkig hebben wij deze uitleg op onze website staan. Op deze pagina staat stap voor stap (per mediabox) uitgelegd hoe je opnames kan verwijderen of hoe je een programma opneemt. Had je deze webpagina ook al gevonden / gelezen? 

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Ken ik niet en word ik nooit naar verwezen, ondanks mijn vele vragen?

Voor de media box XL zijn er meer mogelijkheden die soms ongevraagd of gewenst in beeld komen.

ER is niet 1 één weg maar veel verwarrende opties met veel stappen/klicks!

Overigens denk ik dat heeel veel, vooral ouderen, geen feedback geven in commty en afhaken

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Waarom krijg ik 5 mails van dit bericht Steven?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Apart dat mijn collega's dit niet vermelden. Heel veel stappen staan uitgelegd op onze website @fred6. Hiermee willen we het voor klanten makkelijker maken. Op de website van Ziggo kun je heel makkelijk zoeken naar bepaalde instellingen of stappen. Ik zal je feedback intern aankaarten over het aantal stappen en om bepaalde opties makkelijker te maken. Wie weet wordt dit in de toekomst aangepast. Je ontvangt de e-mails omdat ik het topic aangepast heb en in de juiste categorie heb gezet. Op dit moment wordt er onderzocht waarom deze mails automatisch uitgestuurd worden bij het aanpassen van een topic. Mijn excuses hiervoor! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! We helpen je graag verder 🙂

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Louis Ik heb een vermoeden dat deze pagina nog niet zo lang geleden is toegevoegd .

Ik had hem ook nog niet gezien, maar zoals ts al aangeeft ook niet volledig, verwijderen kan op meer manieren.

 

Overigens nog een fout, eigenlijk ook in het next menu.

Een opname stoppen gaat niet, je neemt het hele programma op of niet, een gedeelte opnemen kan niet.

 

Steefb_0-1626779642802.png

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Thanks @Steefb, ik ga dit gelijk intern doorgeven zodat deze opties toegevoegd worden. Hoe lang deze pagina bestaat durf ik niet te zeggen. 

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Ik krijg dit weer in  3 gelijke mails 13 12 1314 en 13.16 uur !!!!!

Het was er nooit dus zullen je collegae het niet vermelden  beetje naif.

Je kunt veeeeeeelzoeken en niets vinden wat er niet staat.

Ziggo moet 1 knop met goede naam maken voor 1 functie en niet 7 vage opties.

Jullie zijn bezig maar ik zie of merk geeen help resultaat

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Waarom is er geen schema van de werking onder de knoppen van de voice zapper??

OOk meer uitleg van verzamel begrippen als bv info in de tussen menu's is nodig.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Ben je wellicht hier naar op zoek? Daar vind je de nodige uitleg over de Voice Control. Daarnaast hebben we ook een pagina met stemcommando's ingericht. Als je naar iets anders op zoek bent, geef het vooral aan 🙂

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Dit zit bij zapper, maar ook hier staat niets wat onder ... hoofd en contects menu allemaal zit en wat info e.d. inhoud!!!!!!

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Vincent en anderen dit geeft juist het probleem aan bij punt 3 en 9  staat 1 woord over hoofd en context knop terwijl er veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer en grote sub menu's onder zitten!!!!!

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Je maakt het moeilijker dan het daadwerkelijk is, @fred6

Ik snap dat er heel veel opties onder de Home en 3 puntjes knoppen zit. Bij de 3 puntjes is dit zelfs nog afhankelijk van wanneer je hem gebruikt. Ik weet alleen niet of het er duidelijker van wordt wanneer we alle opties van A tot Z uit gaan schrijven onder een afstandsbediening uitleg. Soms moet je ook gewoon wat ervaren en proberen en is het een kwestie van wennen zoals @Steefb ook al zei.

Weet je niet wat een bepaalde optie inhoud of zoek je een optie, dan is het wellicht makkelijker om die optie op te zoeken in plaats van een hele afstandsbediening opties menu uit te pluizen. Eigenlijk is er voor elke optie wel een stappenplan te vinden op onze website.

Mocht je dit echt als toegevoegde waarde zien, staat het je natuurlijk vrij om hier een uitleg over te schrijven 🙂

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Het is ook een mening maar een nieuwe en vreemde voor mij en Ziggo onwaardig:::    Zoek het maar uit!!

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @fred6. Dit is zeker niet het gevoel dat we je willen geven. Iedereen zijn mening doet er toe, dus het is juist goed dat je die hier deelt. Zoals je zelf al opmerkt zijn er gigantisch veel opties beschikbaar via de afstandsbediening en is er vooralsnog bewust voor gekozen om de meest belangrijke opties uit te schrijven i.p.v. alle opties. Een overload aan informatie en opties kan namelijk ook weer voor verwarring zorgen. Nieuwe apparatuur en bijbehorende afstandsbedieningen zijn altijd wennen en zeker in het begin, maar als je opzoek bent naar een specifieke optie en het niet kunt vinden dan hoef je het hier maar te vragen en helpen wij en andere gebruikers je graag op weg. 

fred6
Topicstarter
Level 6
  • 419Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Het staat er toch gewoon en nog erger er is een oplossing/stappenplan op de website ,  maar WAARDAN???

De te vele opties EISEN een structuur met een schema!!!

De grote massa komt er zo niet ui, alleen enkele nerds die hier juist schrijven!!!!!!

De slager keurt zijn eigen vlees altijd als beter maar proeft het niet.

Ondertitel is toch essentieel en moet geen kinderziektes hebben of later introduceren.

Uitgelicht topic