1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Bewaard: per account, per profiel of per apparaat ?

Hallo terugkijkers,

Is er ergens gedocumenteerd hoe Ziggo de software heeft bedoeld in relatie tot de lijst "Bewaard" ?

Ik kijk naar Opnames, programma's in de kijklijst, en Verder Kijken, via de Next, via de ZiggoGo app op Iphone en via ziggogo.tv in Firefox.

Op alle apparaten gebruik ik het (standaard) profiel "Shared Profile (gedeeld)". Ik heb dat profiel zelf verder niet aangepast.

Het deel opnames lijkt er op alle apparaten hetzelfde uit de zien. Dat lijkt me ook de bedoeling, omdat de opnames aan je account zijn gekoppeld.

Echter, hoe heeft Ziggo de Kijklijst bedoeld ? Als ik de HBO serie Succession aan mijn kijklijst toevoeg in de App , ziet dat er op de andere apparate anders uit:

  • op de Next zie ik aflevering 1 t/m 5 ,en 9;
  • op ziggogo.tv krijg ik als ik op de serie klik "Helaas niet beschikbaar" , ondanks het uitloggen, verwijderen van cache en cookies

Voeg ik een serie toe aan de kijklijst in ziggogo.tv , dan werkt het wel.
Is dat de bedoeling, kijklijst per appparaat ? Of is dat een bug ?
2 Reacties 2
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes
Opnames zijn beschikbaar per klantnummer. Heb je dus twee Next boxen en drie telefoons met Ziggo GO dan kun je op alle apparaten bij dezelfde opnames.

Stel je een eigen profiel in dan kun je een persoonlijke kijklijst aanmaken die je alleen met dat profiel kan zien. Daarbij kun je voor elk zelfgemaakt profiel ook een favorietenlijst aanmaken

Je voorbeeld met Succession lijkt dus een bug
Rene F
Topicstarter
Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Dank u DrGonzo, opnames is inderdaad niet het probleem, dat zit meer in de kijklijst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic