1
Vraag
2
Reacties
corrie-co

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bewaard menu Mediabox XL is onvolledig

Wij hebben 2 maanden geleden een update gehad van de mediabox. sinds een paar dagen is  er bij het menu bewaard iets vreemds aan de hand, er staan programma's die wij niet hebben opgenomen en deze kunnen we niet wissen. De programma's die we wel hebben opgenomen zijn grotendeels weg. Twee maal met de ziggo gebeld alles opnieuw opgestart maar geen succes. Bij de tweede maal werd gezegd dat er een software probleem is en dat er naar gekeken wordt. Op ziggo go op de tablet staat wel alles nog goed. Weet iemand wat het probleem is ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je naar Bewaard gaat en je ziet je OPNAMES staan met een oranje lijn eronder, druk dan met het pijltje naar rechts tot je op VERDER KIJKEN staat, druk dan op OK en je ziet daar programma's staan, ga met de pijltjes naar het programma wat je wilt verwijderen, dat wordt dan oranje en druk op de drie puntjes of info knop, nu opent een menu waar je het programma kunt verwijderen.

Bekijk in context

corrie-co
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik zocht naar jou genoemde 3 puntjes maar kon ze niet vinden . Wij gebruikten nog gewoon de oude afstandsbediening.  We hebben deze gepakt en gekoppeld met jou instructie is het wel gelukt. Programma's gewist en alle opnames staan weer op z'n plaats. Bedankt voor jullie  hulp.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je in Bewaard op Meer - OK klikt kom je in een lijst terecht waar je aan de rechterkant prullenbakjes hebt en met de knop pijltje naar rechts en dan OK, kun je programma's uit Bewaard krijgen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @corrie-co, welkom op de Community!

 

Wat gek dat je ineens in het Bewaard menu programma's ziet verschijnen die er niet horen en dat andere programma's niet volledig terug te kijken zijn. Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt ween wat er speelt. 

 

@Bert heeft je al een tip gegeven over het Bewaard menu. Heb je dat al uitgeprobeerd?

Daarnaast raad ik je aan om je Mediabox XL even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit doe je via de Instellingen en Systeem. 

Hoe gaat het daarna?

corrie-co
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Naar fabrieksinstellingen terug zetten heeft niet geholpen.  Ziiggo zelf heeft dit al eenkeer gedaan en ik zelf zojuist ook weer. Bij ziggogo gaat het wel goed op mijn tablet en kijk ik maar via chroom cast. Ik hoop nog op een reactie van ziggo omdat ze al meer klanten hebben met dit probleem. 

corrie-co
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klopt zo heb ik wat kunnen verwijderen alleen er staan niet de programma's in die bij bewaard staan en die ik niet heb opgenomen.

Leon90

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik denk dat je het scherm bedoeld als je eerst op de knop van het huisje gedrukt hebt en daarna naar bewaard bent gegaan. De programma's links zijn de "kijk verder" en aan de rechterkant staan "je opnames" 

 

De programma's aan de linkerkant onder kijk verder zijn programma's die je gestopt hebt tijdens het kijken volgens mij.. (er komt vast een aanvulling op mijn reactie 😂)

 

Misschien kun je nog een foto toevoegen?

corrie-co
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wij hebben geen knop met een huisje.20210626_124352.jpg

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op dit scherm op bewaard klikken, dan kom je in het ''bewaard menu''

Daarna naar ''meer'', daar zie je alle opnames inclusief prullenbak .

 

De 2 programma's onder ''kijk verder'' zijn niet noodzakelijk opnames. Dit zijn programma's die je gedeeltelijk hebt bekeken.

Leon90

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

De knop met het huisje bedoelde ik op de afstandsbediening (tenminste bij mij dan nieuwe model) 

 

Zoals Steefb ook gereageerd heeft dus het scherm zoals gedacht deze kun je volgens mij niet verwijderen omdat dit niet echt opnames zijn.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je naar Bewaard gaat en je ziet je OPNAMES staan met een oranje lijn eronder, druk dan met het pijltje naar rechts tot je op VERDER KIJKEN staat, druk dan op OK en je ziet daar programma's staan, ga met de pijltjes naar het programma wat je wilt verwijderen, dat wordt dan oranje en druk op de drie puntjes of info knop, nu opent een menu waar je het programma kunt verwijderen.

corrie-co
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik zocht naar jou genoemde 3 puntjes maar kon ze niet vinden . Wij gebruikten nog gewoon de oude afstandsbediening.  We hebben deze gepakt en gekoppeld met jou instructie is het wel gelukt. Programma's gewist en alle opnames staan weer op z'n plaats. Bedankt voor jullie  hulp.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst verder.🙂

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Heel fijn dat het is gelukt @corrie-co! Bedankt voor het laten weten hiervan en weer veel (terug)kijkplezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic