Suggestie:
maak een beveiliging door bij de optie : verwijder alle seizoenen nog een keer de vraag te stellen: weet u zeker dat u alles wil verwijderen?
ik heb helaas 3 seizoenen verwijderd die ik nog wilde kijken door te swipen op ziggo go…
en vervolgsuggestie:
als je bepaalde (enkele) opname graag wil houden, geef extra functie waardoor je deze kunt beveiligen zodat deze niet gewist kan worden tenzij je de extra stap: wilt u deze opname verwijderen hebt doorlopen
Scheelt allemaal een hoop ellende vooral omdat jullie niet per ongeluk gewiste opnamen terug kunnen zetten
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
goed idee ik stem voor 😄
Goed dat je hier kenbaar maakt wat je mist @Hannahcee ! Ik zet het voor je door 🙂 Fijne dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.