Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Suggestie:
maak een beveiliging door bij de optie : verwijder alle seizoenen nog een keer de vraag te stellen: weet u zeker dat u alles wil verwijderen?
ik heb helaas 3 seizoenen verwijderd die ik nog wilde kijken door te swipen op ziggo go…
en vervolgsuggestie:
als je bepaalde (enkele) opname graag wil houden, geef extra functie waardoor je deze kunt beveiligen zodat deze niet gewist kan worden tenzij je de extra stap: wilt u deze opname verwijderen hebt doorlopen
Scheelt allemaal een hoop ellende vooral omdat jullie niet per ongeluk gewiste opnamen terug kunnen zetten
goed idee ik stem voor 😄
Goed dat je hier kenbaar maakt wat je mist @Hannahcee ! Ik zet het voor je door 🙂 Fijne dag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...