1
Vraag
2
Reacties
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Bestel nu je FM antenne of Kabelradio.

https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/alle-ziggo-klanten-volledig-omgeschakeld-naar-digitale-radio/

 

Als ik dit artikel goed lees met name de laatste regel kunnen we tot 29 mei de losse antenne of QE317 via Ziggo bestellen.

 

Graag vanuit het moderatie team bevestiging hiervan.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @RoWi.

 

Het klopt inderdaad dat je tot 29 mei de FM-antenne of digitale radio-ontvanger kunt bestellen. Precies zoals in dit artikel staat vermeld. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ik zal eens aan een van mijn contactpersonen vragen hoelang de Quantis QE317 gaat lopen. Maar de kans is aanwezig dat het daarmee net zo zal gaan als met de Humax 5500c die Ziggo nu ook niet meer levert. Maar goed, er za altijd wel wat op voorraad blijven, want bij een niet reparabel defect zal men toch een vervanger moet hebben. 

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ga er een beetje van uit dat Humax Nederland de QE317 wel een tijdje zal blijven aanbieden.

Dat staat los van het iets voordeliger kopen via Ziggo. Ik kan er niets anders van maken dan dat Ziggo daar mee stopt per eind mei, dan zullen de klanten die er een nodig hebben de volle retail prijs moeten neerleggen. En dat is in mijn ogen dit apparaat niet waard, de €50,00 die Ziggo rekent is in mijn beleving al hoog.

 

Maar ik ben inderdaad benieuwd wat je contact personen daar over kunnen melden.

 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ik denk ook niet dat ie direct helemaal zal verdwijnen, maar dat Ziggo er dus een punt achter zet na een bepaalde tijd, die nu dus bekend lijkt. Daarom maakte ik ook het vergelijk met de Humax 5500c. Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat na een bepaalde tijd de meeste mensen de omschakeling wel hebben gemaakt en dat de vraag ernaar dus afloopt. Ik wist destijds van Humax/Quantis ook al dat de 5500c/5550c weer gingen verdwijnen. Hoelang de 5550c nog loopt zal natuurlijk ook afhangen van de voorraad en de snelheid van verkoop. 

 

Maar mede door deze ontwikkeling gaat het dus voor mij ook aflopen. Je ziet toch ook dat de vragen over de Humax en Quantis al aardig afnemen. Er zullen straks best wel weer vragen komen over de nieuwe Next van Humax, maar die kan ik niet testen, dus daar word ik helaas ook buiten gehouden. Humax Nederland heeft ze niet, en zou dat wel zo zijn, zal Ziggo deze toch moeten activeren. En ik weet niet of men dat zou hebben gedaan. Het enige is dat ik me misschien moet gaan opgeven voor testen, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel trek in, omdat het dan allemaal via Ziggo loopt en ikzelf mijn vrijheid kwijt ben, die ik nu bij Humax/Quantis wel heb. Die laten me totaal vrij in wat ik plaats en doe. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @RoWi.

 

Het klopt inderdaad dat je tot 29 mei de FM-antenne of digitale radio-ontvanger kunt bestellen. Precies zoals in dit artikel staat vermeld. 

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dank, voor de bevestiging. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic