1
Vraag
2
Reacties
Ron 11

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestaand abonnement uitbreiden met Mediabox next

Goedendag ik zou graag bij mijn bestaande abonnement een Mediabox next krijgen 

ik wil graag 4K kijken 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Ron 11

Het is zeker mogelijk om je pakket aan te passen, zodat je een Mediabox Next krijgt. Op dit moment neem je Internet Complete en TV Complete bij ons af voor € 74,- per maand. Ik kan dit abonnement wijzigen naar de variant i.c.m de Mediabox Next. De prijs hiervan is ook € 74,- per maand. Wel betaal je eenmalig € 19,95 voor het wijzigen van de apparatuur. Laat je mij weten of je hiermee akkoord bent en het aangepast wil hebben? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ron 11 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. 

Als je zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator zien, wie je bent, welk abonnement je hebt en of het past binnen je abonnement.

Je profielpagina vind je hier.

Ron 11
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super bedankt voor jou info 

pik kan nergens vinden waar je een next zou kunnen bestellen ik heb al internet totaal 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Ron 11

Het is zeker mogelijk om je pakket aan te passen, zodat je een Mediabox Next krijgt. Op dit moment neem je Internet Complete en TV Complete bij ons af voor € 74,- per maand. Ik kan dit abonnement wijzigen naar de variant i.c.m de Mediabox Next. De prijs hiervan is ook € 74,- per maand. Wel betaal je eenmalig € 19,95 voor het wijzigen van de apparatuur. Laat je mij weten of je hiermee akkoord bent en het aangepast wil hebben? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

Ron 11
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar ga ik zeker mee akkoord

super bedankt alvast 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah wat fijn dat je zo snel reageert @Ron 11. Ik heb het bij deze direct in orde gemaakt en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Post NL komt spoedig jouw Mediabox Next bezorgen. Alvast veel (kijk)plezier met jouw Mediabox Next! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic