1
Vraag
2
Reacties
Rogiersky

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beschikbaarheid Extra Mediabox Next

Beste,

Ik ben al sinds het begin in bezit van de Next, echter zit ik al di tijd wanneer de extra box uitkomt voor op mijn slaapkamer.
volgens mij komen er af en toe een paar op de markt en zijn ze binnen een week weer uitverkocht.

Kan iemand mij vertellen wanneer dit weer beschikbaar is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Rogiersky !

Ik kan mij voorstellen dat je in je slaapkamer dezelfde ervaring wilt als op de tv waar je de Mediabox Next op gebruikt! Maar hoe kom je nu aan een Extra Mediabox Next? Daar help ik je graag bij.

De nieuwe Mediabox Next is een succes. We willen zo veel mogelijk klanten de nieuwe tv-ervaring bieden op 1 tv in huis. Om het succes in goede banen te blijven leiden hebben we ervoor gekozen om voorlopig te stoppen met het leveren van de Mediabox Next voor de tweede en derde tv in huis, de Extra Mediabox Next. Hierdoor is het nu dus niet mogelijk om een Extra Mediabox Next te bestellen.

Er zijn wel alternatieven mogelijk, namelijk:

  • Kabel TV
  • Extra CI+ module voor € 2,- per maand.
  • Extra Ziggo Mediabox (alleen in voormalig Ziggo gebied) voor € 4,- per maand.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Ik kan nog niets erover vinden op dit forum of de Ziggo website.

Dit is in de basis een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic en hebben Ziggo achter hun naam staan.
Mogelijk weten zij al iets.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Rogiersky !

Ik kan mij voorstellen dat je in je slaapkamer dezelfde ervaring wilt als op de tv waar je de Mediabox Next op gebruikt! Maar hoe kom je nu aan een Extra Mediabox Next? Daar help ik je graag bij.

De nieuwe Mediabox Next is een succes. We willen zo veel mogelijk klanten de nieuwe tv-ervaring bieden op 1 tv in huis. Om het succes in goede banen te blijven leiden hebben we ervoor gekozen om voorlopig te stoppen met het leveren van de Mediabox Next voor de tweede en derde tv in huis, de Extra Mediabox Next. Hierdoor is het nu dus niet mogelijk om een Extra Mediabox Next te bestellen.

Er zijn wel alternatieven mogelijk, namelijk:

  • Kabel TV
  • Extra CI+ module voor € 2,- per maand.
  • Extra Ziggo Mediabox (alleen in voormalig Ziggo gebied) voor € 4,- per maand.
Rogiersky
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Marije

Bedankt voor je bericht, maar deze dingen kunnen niet zonder Coax kabel van beneden.
Ik heb daar helaas geen mogelijkheden voor.

Vandaar mijn vraag voor deze box, die gaat via WIFI net als de Extra Horizon box destijds.

Rogier
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Rogiersky De extra Next box is exact dezelfde als die je nu al hebt.
De extra box heeft voor live TV kijken een coax kabel nodig.

Maar als je hem alleen met Wifi aansluit, dan moet het Wifi signaal wel heel goed zijn op die plek.
Met alleen een Wifi verbinding kun je replay kijken, maar ook opnames en on-demand, is een programma al bezig, dan kun je hem bewaren en vanaf het begin kijken en zo nodig doorspoelen tot bijna live.
Probeer maar eens uit op die je al hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic