1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Pat11

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beperkt aantal schermen Viaplay te bekijken

Hallo,

Sinds enige tijd kan ik nog maar op 2 schermen via-play kijken. Eerder was dit volgens mij 4 of 5. door omstandigheden is het zeer wenselijk om dit te herstellen. Het gaat niet om meer dan 2 verschillende programma's te streamen, maar om op meerdere plaatsen in huis het zelfde te zien.

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16918Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8048Likes

Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment | Viaplay

Hoeveel streams/apparaten kan ik hebben?

Je kan 2 streams tegelijkertijd open hebben en tot 5 apparaten gebruiken binnen een 24 uur periode. Als je een 3de stream wil openen, zal je een foutmelding ontvangen met uitleg hierover. Hetzelfde geld voor een 6de apparaat binnen een 24 uur periode. Je kan ook de meeste series en films downloaden en offline bekijken zonder dat deze effect heeft op de online stream.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16918Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8048Likes

Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment | Viaplay

Hoeveel streams/apparaten kan ik hebben?

Je kan 2 streams tegelijkertijd open hebben en tot 5 apparaten gebruiken binnen een 24 uur periode. Als je een 3de stream wil openen, zal je een foutmelding ontvangen met uitleg hierover. Hetzelfde geld voor een 6de apparaat binnen een 24 uur periode. Je kan ook de meeste series en films downloaden en offline bekijken zonder dat deze effect heeft op de online stream.