DON PAPA wrote:
. En als deze punten aantoonbaar niet goed werken, dan snap ik niet dat mensen dit een super goed ding noemen. Maar dat is mijn persoonlijke mening...
Uiteraard mag dat
😉 Maar kan het niet zo zijn dat andere ( zoals ik ) het niet zo ervaren ?
Ik weet dat er issues zijn maar ik zelf ervaar die niet of nauwelijks en dat op 2 tv toestellen van 2 merken.
Oké de opname functie gebruik ik niet dus daar kan ik niks over zeggen , opnamen worden gemaakt in de cloud en bekijk je terug via internet, hierin is belangrijk dat de next ook een goede internet verbinding nodig heeft en het liefst NIET via de wifi maar via een lan ( utp) kabel minimaal cat 5e .
Ik kan me zo voorstellen dat dit niet bij iedereen goed zit.
Synchronisatie beeld en geluid ,daar heb ik heel af en toe wel eens een probleem mee maar het is echt heel minimaal en niet elke dag.
Luister ik via de speakers van de tv dan ervaar ik het niet echt , luister ik via mijn bose 700 soundbar aangesloten met een glasvezelkabeltje wat via de optische uitgang van mijn TV naar de soundbar gaat dan idd heel af en toe maar dat wijt ik meer aan de TV/BOSE installatie.
En tja de persoonlijke individuele opvattingen over mooi beeld is bij de een anders dan bij de ander, dus relativerend de opmerking dat de
beeldkwaliteit dramatisch slecht is, daar kan ik me niet in vinden.