Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ronihd wrote:
On topic.: Ik vind de next een prima decoder met een prima tot zeer mooi beeld zeker op kan 205. En hij zapt goed dus een super goed ding !
DON PAPA wrote:
. En als deze punten aantoonbaar niet goed werken, dan snap ik niet dat mensen dit een super goed ding noemen. Maar dat is mijn persoonlijke mening...
Ronihd wrote:
Oké de opname functie gebruik ik niet dus daar kan ik niks over zeggen , opnamen worden gemaakt in de cloud en bekijk je terug via internet, hierin is belangrijk dat de next ook een goede internet verbinding nodig heeft en het liefst NIET via de wifi maar via een lan ( utp)
Ronihd wrote:
Synchronisatie beeld en geluid ,daar heb ik heel af en toe wel eens een probleem mee maar het is echt heel minimaal en niet elke dag.
Ronihd wrote:
En tja de persoonlijke individuele opvattingen over mooi beeld is bij de een anders dan bij de ander, dus relativerend de opmerking dat de beeldkwaliteit dramatisch slecht is, daar kan ik me niet in vinden.
Zeeburgia wrote:
Tja, helaas is niet iedere gebruiker van de Next erg kritisch bij het vaststellen van een optimale beeldkwaliteit, meestal omdat geoordeeld wordt met een onjuiste kijkafstand van de tv.
Feit is in ieder geval dat de Next tv-beelden niet als passthrough doorgeeft, zodat een gebruiker diep moet sleutelen aan de beeldinstellingen van de eigen tv om nog een enigszins acceptabel beeld te verkrijgen. En dan laat ik beelden van voetbalwedstrijden en close-ups van gezichten nog maar even buiten beschouwing. Zolang het scherptefilter vast, niet uit te schakelen onderdeel uitmaakt van de software, zal het in het Community klachten blijven regenen over de beeldkwaliteit..
Onbegrijpelijk vind ik dat er gisteren in dit topic een reactie namens Ziggo wordt geplaatst, dat ingeval kleuren verspringen, de Next box bijna perfect is. Een opmerking die kant noch wal slaat. Een perfecte beeldkwaliteit is toch een eigenschap die een klant minimaal verwacht van een mediabox?
MollyDunja wrote:
beeldkwaliteit van onze tv ( Samsung en Sony ) is gewoon perfect ook tijdens het voetballen
twigger wrote:
Sommige zien het gewoon niet, en/of zijn tevreden met mindere beeldkwaliteit.
Ik weet iig hoe goede beeldkwaliteit hoort uit te zien, als je jaren via een ci+
DON PAPA wrote:MollyDunja wrote:Ik kan dat bijna niet geloven, ik lees dat wel is vaker dat mensen dit zeggen. Heb je dan helemaal niet dat de grasmat wazig word als de camera beweegt bij een overzich shot van het veld ? Zou je voor mij is een stukje willen filmen van je TV beeld tijdens een voetbal wedstrijd, er zijn er genoeg te vinden van het weekend op Ziggo sport en NPO. Ik ben namelijk echt heel beniewd hoe dat er bij je uitziet. Ow Ronihd zou jij dat ook eens willen doen, dan kan ik eens vergelijken met mij beeld tijdens de voetbal waar ik wel heel veel last heb van een grasmat die heel wazig word bij het bewegen van de camera ?
beeldkwaliteit van onze tv ( Samsung en Sony ) is gewoon perfect ook tijdens het voetballen
twigger wrote:
Ik vind iig de beeldkwaliteit veel beter via ci plus, veel meer details zoals dat hoort
Ronihd wrote:
Ik wil dat zeker doen maar ik heb zeker niet wat je bedoeld, als ik er tijd voor heb dan kijk ik ff
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.