twigger wrote:
Be rt wrote:
Het is wel een sport geworden om iemand die iets positiefs plaatst, direct te overladen met een berg negatieve berichten over de Next.
Moet ieder topic waar iets positiefs gemeld wordt, direct volgespamt worden met negatieve berichten, om ook maar ieder initiatief, wat ook maar iets positiefs meld, direct volledig onderuit te halen en moet alle initiatief om iets anders te plaatsen plat geslagen worden?
Steeds dezelfde herhaalde berichten en met dezelfde likes verliezen op deze manier ook hun geloofwaardigheid.
Boos omdat je niet meer nummer 1 staat op het Leaderboard?https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/foutcode-cs6100-43832#post463073
In het geheel niet
twigger Dit is een klant helpt klant forum en dat is de enige reden waarom ik hier actief ben.
Leaderbords zeggen mij in het geheel niets, het gaat om de oplossende effectiviteit van de berichten en de objectiviteit van observaties, adviezen en tips.
Hier vallen zeker ook de meldingen onder als er iets niet goed gaat met wat dan ook bij Ziggo of als zodanig ervaren wordt.
Het enige wat mij wat zegt is, als in een topic de vraagsteller het beste antwoord aanvinkt.
Voor de rest zijn de likes, voor mij, van weinig waarde, vooral als ze onder steeds herhaalde berichten worden gezet die geen enkele toegevoegde waarde meer hebben, omdat ze al tig keer in een aantal topics geplaatst zijn en telkens het oorspronkelijke topic kapen.
Ik eindig hier mijn aandeel aan deze discussie, omdat dit topic gaat over "Beeldkwaliteit na pauzes" en het nu weer volledig gekaapt is voor een ander onderwerp.