1
Vraag
2
Reacties
edsankids

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beeldkwaliteit met Mediabox Next met Philips tv slecht

Heb de next gekoppeld aan mijn philips tv type PUS 55. 8809/12
dit is een UHD 4K tv.
beeld erg flets ,gezichten erg wazig en veel details vallen weg.
de haren van personen glinsteren heel erg.
vooral bij oudere series/ films is de beeldkwaliteit om tehuilen.
met de horizonbox was het beeld altijd super scherp en mooi kleuren.
heb alle beeldverbeteraars uitgezet maar niets helpt.
heeft iemand toevallig een idee hoe dit te verhelpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
edsankids wrote:
heeft iemand toevallig een idee hoe dit te verhelpen?


Hopen dat Ziggo met een update komt die de beeldkwaliteit weer beter maakt, iets anders kan je er op dit moment helaas niet aan doen.

Het probleem is trouwens een veel besproken onderwerp hier op het forum, en dus ook al geruimetijd bekend bij Ziggo....

***Moderator edit***: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-minder-scherp-hd-beeld-39514 Hier gaan we verder. Er lopen al vele topics over.

Bekijk in context

5 Reacties 5
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
edsankids wrote:
heeft iemand toevallig een idee hoe dit te verhelpen?


Hopen dat Ziggo met een update komt die de beeldkwaliteit weer beter maakt, iets anders kan je er op dit moment helaas niet aan doen.

Het probleem is trouwens een veel besproken onderwerp hier op het forum, en dus ook al geruimetijd bekend bij Ziggo....

***Moderator edit***: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-minder-scherp-hd-beeld-39514 Hier gaan we verder. Er lopen al vele topics over.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Topic sluiten. Nog meer van het zelfde...........:tired_face:
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Klopt, zoveelste topic over de beeldkwaliteit van de Next...….zucht
edsankids
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik weet dat hier al vaak over gesproken is maar had net contact gehaald met een service medewerker van Ziggo
maar dit was de eerste keer dat hij van dit probleem hoorde????
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Ja, dat leren ze bij les 1 helpdesk. Of hij is gisteren in dienst gekomen.........
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic