Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
shmulik wrote:
Ziggomonteur heeft digitale ontvanger geinstalleerd. tv-beeld (beeldbuis tv) is slechter (!) geworden, daarvoor komt nog een keer een monteur.
De videorecorder is helemaal niet meer te gebruiken - beeld is vreselijk, geen geluid, geen idee hoe op te nemen. Volgens Ziggo is dat 'mijn probleem'.
Iemand een idee ? vast bedankt.
Willem-A wrote:
Hier gebeurt even iets vreemds, wat ik overigens eerder heb gezien. De laatste reactie zou van shmulik zijn, maar was van mij. Dat zag je dus niet terug in de lijst. Daarnaast werkt het @ ook weer niet zoals het hoort. Er verschijnen daarbij geen namen.
Kun je dat eens nakijken Lycke Ziggo?
Bedankt voor de melding, Willem. Die is inderdaad bekend en is doorgezet 🙂
Maar shmulik ik had dus nog op je post gereageerd en hoop dat je daar nog wat mee kan.
De schakelaar waarop ik doelde is deze:
https://www.allekabels.nl/scart-kabel/82/1017284/3-poorts-scart-schakelaar-professioneel.html
Dit is een redelijk goed apparaat. Ga niet voor de goedkopere. Ga je wel voor een andere Tv is deze natuurlijk niet nodig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.