Seutedeern53#

Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beeld weg op tv via Next Mini zodra Ziggo GO start op andere device

Hallo,

 

Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb een Next mini en elke keer als ik Ziggo Go opstart op mijn telefoon, tablet of pc verlies ik de zenders op tv. Als ik ze via mijn ziggo dan weer ophaal heb ik weer beeld.

 

Het lijkt wel tovenarij!! Iemand hier ervaring mee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Seutedeern53# Inmiddels heb ik terugkoppeling van onze specialisten. Het probleem met het Ziggo GO account en de Next Mini zou opgelost moeten zijn. Wil je controleren of dit het geval is? Dan kan ik jouw bevindingen delen met het oplossingsteam. 

Bekijk in context

61 Reacties 61
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De Ziggo Go app heeft wel een ingebouwde afstandsbediening om de Next mini mee te kunnen bedienen, maar wat je beschrijft heb ik nog nooit gelezen.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee ik ook niet het is net goochelen, ik heb we aangepast in mijn ziggo en daarna in de Go. Resultaat idem! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zeer bijzonder fenomeen, @Seutedeern53# . Voor mijn beeld; 

 

Je zit op de bank en kijkt tv. Je pakt je telefoon erbij en opent ZiggoGO. Zodra je deze opent (of inlogt. Of pas bij het kijken?) valt je tv op zwart/krijg je een foutmelding? Wat zie je dan precies? 
En pas als je je zenders ophaalt via MijnZiggo heb je weer beeld? 

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dag Lycke,

 

Als ik inlog op de Go app valt idd het beeld weg en krijg ik de melding dat ik geen abbonement heb. Ik haal dan via mijn Ziggo de zenders weer op. Op de smartphone, tablet en pc hetzelfde effect als ik inlog. Heb ww al aangepast in mijn Ziggo en de Go app. Geen effect. Ik hoop als ik de next bedraad aan ga sluiten dat het probleem is opgelost?? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat zou niet moeten gebeuren, draadloos en/of bekabeld. Kun je eens een aantal data en tijdstippen doorgeven waarop dit gebeurd is? 

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Rikst,

Data etc kan ik je niet geven. Heb via Ziggo een switch en kabels besteld en ga het volgende week bedraad aanleggen.

Als het dan nog problemen geeft meld ik dat hier.

 

Groetjes 

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Rikst

 

Ik heb mijn Next nu bedraad en Go geïnstalleerd. Direct nadat ik ging inloggen waren alle zenders weg op de Next mini. Ik krijg dan de melding, notabene op NPO1 dat ik geen abbonement heb?

Zenders via mijn Ziggo weer opgehaald.

Tijd ongeveer 16.20 uur op 16 maart.

 

Hoor graag van jou.

 

Hartelijke groet.

 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Seutedeern53# fijn dat je één en ander nu hebt getest.

Op afstand kan ik ook een soort reset uitvoeren, met enkele minuten moet dit geregeld zijn. Kan je het dan nog eens controleren?

Wat die melding van Ziggo Go aangaat, dat ben ik vaker tegengekomen. Kan je daarvoor aub dit eens controleren?

 

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jacob,

 

Is prima doe maar een reset, ik ben er nu bij

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb nu net getest zelfde probleem

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zenders weer opgehaald 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik vind het een bijzonder probleem @Seutedeern53#  Zoals jij het omschrijft hebben we het nog niet eerder gehoord of meegemaakt.

Heb je toevallig de Ziggo GO app gekoppeld aan bijv. een Chromecast o.i.d.?

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jamyla,

 

Het zou kunnen, ik heb een Nokia streamings kastje en een Google Chrome cast. Maar of dit gekoppeld staat weet ik niet want ik kan niet inloggen in de Go app, dat wil ook niet. Heb al een aantal keren mijn inlog aangepast in "mijn ziggo" maar dat helpt ook niet. Het probleem blijft. 

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jamyla,

 

Als ik in de Go app wil inloggen zegt hij. "Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken". 

Dan kan ik opnieuw indrukken en op dat moment zijn mijn zenders weg. Er zit iets niet goed in mijn account. Ook als ik het buitenshuis probeer krijg ik dezelfde melding.

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Zou je voor mij in je Community profiel tussen haakjes jouw gebruikersnaam willen invullen? @Seutedeern53# 

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb mijn profiel naam, is een ziggo mailadres, en mijn klantnummer vermeld in mijn profiel.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dat zie ik niet staan @Seutedeern53# 

Ik doel op je Mijn Ziggo verbruikersnaam 🙂 Wil je die in je profiel vermelden?

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

In mijn profiel van community staat op mijn persoonlijke pagina de gevraagde gegevens

Seutedeern53#
Topicstarter
Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jamyla,

 

Het moet toch ergens in mijn account zitten, kan ook niet inloggen in mijn ziggo mailbox.

Uitgelicht topic