1
Vraag
2
Reacties
jvanenteren

Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Beeld ingezoomd tijdens Ziggo Replay

Heb hier ook al een paar maanden last van bij tv replay en tijdens het veranderen van zenders,is hier al een oplossing voor?

Ik vermoed toch iets in de Firmware van de Nextbox in 2019 nooit geen last gehad van dit probleem,heb de next toch al een jaar in gebruik,mijn tweede iets meer dan een half jaar.

Heb al mijn tv instellingen nog eens uitvoerig nagekeken,kan niks ontdekken wat de oorzaak is,heb een tweede Nextbox op slaapkamer en heb daar geen problemen toch wel raar.

Ga morgen de Nextbox van slaapkamer verwisselen met de box beneden kijken of die het dan beneden ook doet.

Bij geen positief resultaat zou ik graag indien mogelijk een nieuwe Nextbox willen aanvragen.

Alvast hartelijk dank.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jvanenteren
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Gisterenavond wat getest en veranderd in de instellingen Nextbox bij beeld en geluid de resolutie van automatisch op 1080i gezet plus 4.3 verwerking op zwarte zijkanten gezet stond op uitgerekt en framesnelheid uitgezet stond op aan.

De beeldinstellingen van samsung tv opnieuw gekalibreerd.

Heb nu na een aantal keer getest te hebben geen last meer van ingezoomd beeld bij tv replay en bij het veranderen van de zenders.Dus voor nu lijkt voor mij de oplossing gelukt.

 

 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

jvanenteren
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Gisterenavond wat getest en veranderd in de instellingen Nextbox bij beeld en geluid de resolutie van automatisch op 1080i gezet plus 4.3 verwerking op zwarte zijkanten gezet stond op uitgerekt en framesnelheid uitgezet stond op aan.

De beeldinstellingen van samsung tv opnieuw gekalibreerd.

Heb nu na een aantal keer getest te hebben geen last meer van ingezoomd beeld bij tv replay en bij het veranderen van de zenders.Dus voor nu lijkt voor mij de oplossing gelukt.

 

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, dank voor het melden van je oplossing, daar kunnen anderen ook weer verder mee.

jvanenteren
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

 

Graag gedaan dank je wel top.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic