Vraag
Reacties
w.de.ruiter
Level 1

Beeld en geluid op mijn soundbar niet synchroon na upgrade

na de upgrade van de horizonbox is er geen mogelijk meer om in het menu de audiovertraging in te stellen tussen het beeld en het geluid op mijn soundbar .

de box en soundbar zijn verbonden met een optische kabel

iemand met een oplossing voor dit probleem ?

e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @w.de.ruiter, welkom op de Community. 

Wat vervelend dat je nu de instellingen niet meer kunt krijgen zoals je dit bent gewend met je Soundbar. Ik kan mij voorstellen dat je deze functie graag terug wilt.

Persoonlijk heb ik hier een Mediabox Next staan, daarop kan ik wel audiovertraging instellen. Als je naar de Instellingen gaat, krijg je daar de meestgebruikte functies. Daar staat bij mij Audiovertraging gelijk tussen. Krijg jij dat niet te zien? 

Anders zou je het terug moeten vinden onder Instellingen > Beeld en Geluid > Audio vertraging. 

0 Kudos
w.de.ruiter
Level 1
Topicstarter

Helaas…na de upgrade van de horizonbox is er in het menu geen mogelijkheid meer om audiovertraging in te stellen .

Conclusie: de upgrade is niet voldoende doordacht en wordt hopelijk binnenkort aangepast.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Ik heb het voor alle zekerheid nog voor je nagevraagd @w.de.ruiter en het klopt inderdaad dat dit niet meer beschikbaar is. Ik snap dat de optie een gemis is en ik heb daarom jouw feedback doorgegeven aan de ontwikkelaars. Ik kan je helaas niets beloven maar ik duim zeker met je mee dat deze optie weer terug komt. 

0 Kudos