1
Vraag
2
Reacties
Sofdie

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beeld en geluid niet synchroon op alle zenders tv

Sinds gisteravond loopt het beeld en geluid van onze tv zenders niet meer synchroon. Tot gisteravond was er geen probleem en er is ook niets gedaan met tv of mediabox waardoor dit ineens zou kunnen ontstaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Oke , duidelijk.

ik zou voorlopig maar even afwachten als het nu weer goed werkt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Sofdie  schreef:

Sinds gisteravond loopt het beeld en geluid van onze tv zenders niet meer synchroon. Tot gisteravond was er geen probleem en er is ook niets gedaan met tv of mediabox waardoor dit ineens zou kunnen ontstaan.


Hoi,

hhmh vervelend probleem , mijn 1e tip is haal de TV en ook de Mediabox even van de stroom af , 10 seconden uit het stopcontact.

Dan reboot je alles en dat zou het kunnen oplossen......

 

Lukt dat niet horen we het hier wel , vermeld dan ook even hoe het een en ander zit aangesloten met eventuele versterker en dergelijke dingen.

 

Sofdie
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De tv en mediabox zijn van de stroom af geweest en gereboot. Maakte geen verschil. We hebben geen soundbar oid aangesloten en tot gisteren was er niets aan de hand. Gisteren is er ook niets gedaan of gebeurd waar de problemen door zouden kunnen zijn ontstaan.  Ik ging er van uit dat het probleem bij Ziggo zou zitten en die gaf aan dat er meerdere klachten over dit probleem waren binnen gekomen., alleen had men geen idee waar dit door zou kunnen komen of hoe het opgelost zou kunnen worden. Ik was gelukkig dus niet de enige. Wel heel irritant wanneer het geluid zeer achterloopt op het beeld. 

 

Vanavond lijkt het probleem weer verdwenen te zijn, want vooralsnog kan ik geen vertraging van het geluid ontdekken. 

Wel zou ik graag weten wat ik kan doen wanneer het nog eens voor zou komen. 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Sofdie  schreef:

 

Wel zou ik graag weten wat ik kan doen wanneer het nog eens voor zou komen. 


Als het idd een tijdelijk probleem is geweest bij Ziggo en het zou nog een keer voorkomen dan kan je dat niet voorkomen.

 

Wat voor apparatuur heb je ? 

Sofdie
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Onze tv is een Philips 43PUS7855/12 en we hebben een Ziggo mediabox. Er is geen soundbar aangesloten. 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Mediabox XL of de Next ? 

Sofdie
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox XL

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Oke , duidelijk.

ik zou voorlopig maar even afwachten als het nu weer goed werkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic