1
Vraag
2
Reacties
Eduard de Beer

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beeld bevriest regelmatig voor enkele seconden

een week of 6 geleden overgestapt van KPN naar Ziggo. Afgezien van wat installatie perikelen redelijk tevreden.
nu constateren we dat het tv beeld vaak voor een paar seconden bevriest.

Tevens start teletekst heel langzaam en voordat de tv gids in beeld komt kun je ook bijna koffie gezet hebben
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eduard de Beer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
vanmorgen is de nieuwe box geïnstalleerd. Het is al een hele verbetering. Switchen tussen kanalen, teletekst, ondertiteling enz gaat veel sneller. Ik ben weer happy Lycke!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Eduard de Beer. Welkom hier! En welkom bij Ziggo in het algemeen ^^.
Laten we ervoor zorgen dat je "redelijk tevreden" een "super tevreden" gevoel wordt!

Ik zie dat je vandaag je abonnement bij ons hebt aangepast. Laat je ons weten hoe het gaat met het nieuwe abonnement? Als we nog met iets kunnen helpen, horen we het natuurlijk graag :-).
Eduard de Beer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels wel spijt van mijn overstap van KPN naar Ziggo. De mooie beloften van de verkoper worden niet waargemaakt. Ik neem veel op op de harde schijf om later te kijken. Bij KPN kon ik wat beneden was opgenomen ook op de slaapkamer kijken via hun mediabox. Dat kan dus niet meer. De snelheid waarmee ondertitels (888 teletekst) bij het beeld komen is bedroevend laag. Als de tv gids gestart wordt op de AB dan duurt het lang voordat deze geladen wordt. Het beeld bevriest af en toe voor een paar seconden.

De WiFi is zeker minder dan bij KPN. Op de bovenverdieping vaak minder dan drie streepjes.

vandaag gebeld met Ziggo. Oplossing voor de slaapkamer een extra harde schijf koppelen aan de Humax??? Handig is anders.

Er wordt mij toegezegd dat er een nieuwe mediabox wordt gestuurd. Ik ben pas 6 weken bij Ziggo en er wordt mij verteld dat er een beter exemplaar op de markt is!! Klopt dat nou echt? Ik wacht af. Zie er tegenop om dat ding zelf aan te sluiten maar ik zie wel. Kortom Ziggo belooft veel maar maken het niet waar. De beloofde internetsnelheid, komt dat nog goed?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Eduard de Beer . Dat is een hoop!
Er is inderdaad een nieuwe mediabox op de markt. Check op de Community de verhalen over de Mediabox Next maar eens. Grote kans dat je dan een stuk meer vertrouwen krijgt 😄
Je hebt overigens gewoon recht op een gratis installatiemonteur hoor. Dus er tegenop kijken is nergens voor nodig. Zodra de box binnen is, kan je de monteur inplannen op www.ziggo.nl/afspraakmaken

Wat betreft opnames op een tweede tv bekijken; dit kan binnenkort wel, wanneer je een 2e mediabox Next kunt bestellen. Dan wordt alles opgenomen in de cloud, kan je het overal bekijken (ook online) en blijven de opnames dus ook bewaard bij een wisseling van mediabox.

Je laatste zin "De beloofde internetsnelheid, komt dat nog goed?". Wat bedoel je daarmee? Welke snelheid haal je momenteel?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey Eduard de Beer . Dat is een hoop!
Er is inderdaad een nieuwe mediabox op de markt. Check op de Community de verhalen over de Mediabox Next maar eens. Grote kans dat je dan een stuk meer vertrouwen krijgt 😄
Je hebt overigens gewoon recht op een gratis installatiemonteur hoor. Dus er tegenop kijken is nergens voor nodig. Zodra de box binnen is, kan je de monteur inplannen op www.ziggo.nl/afspraakmaken

Wat betreft opnames op een tweede tv bekijken; dit kan binnenkort wel, wanneer je een 2e mediabox Next kunt bestellen. Dan wordt alles opgenomen in de cloud, kan je het overal bekijken (ook online) en blijven de opnames dus ook bewaard bij een wisseling van mediabox.

Je laatste zin "De beloofde internetsnelheid, komt dat nog goed?". Wat bedoel je daarmee? Welke snelheid haal je momenteel?


Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar , Ziggo is sowieso sneller als KPN ( ligt we wel aan welk abonnement je hebt ) En idd die next box is een verademing echt super ding !!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Eduard de Beer . We hebben niet meer van je gehoord. Zien we je snel terug? 🙂
Eduard de Beer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
vanmorgen is de nieuwe box geïnstalleerd. Het is al een hele verbetering. Switchen tussen kanalen, teletekst, ondertiteling enz gaat veel sneller. Ik ben weer happy Lycke!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Eduard de Beer wrote:
vanmorgen is de nieuwe box geïnstalleerd. Het is al een hele verbetering. Switchen tussen kanalen, teletekst, ondertiteling enz gaat veel sneller. Ik ben weer happy Lycke!


Super om te lezen, Eduard! Je noemde nog iets over internetsnelheid, eerder. Is dit ook opgelost? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic