Vraag
Reacties
Oplossing
Sternsdorff
Level 3

Beeld TV blijft staan

Hallo lezers,

Mijn Wifi contact in de woonkamer is uitstekend. Echter, wanneer ik op mijn laptop Ziggo Go kijk, gaat het beeld vaak na 10 minuten stilstaan. Het TV beeld blijft haperen en gaat na enige tijd weer normaal functionen. Wat kan ik doen om het TV beeld blijvend goed te kunnen volgen, zonder onderbrekingen? Graag uw raad!!

Shalom,

Arnoud

Groningen

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sternsdorff
Level 3
Topicstarter

Het probleem van stilstaan en haperen van mijn Laptop Lenovo is opgelost. Ik heb Google Chrome geïnstalleerd en mijn TV beeld is nu stabiel, geen haperingen meer!! 

Bedankt voor jullie meedenken en reageren!

Shalom,

Arnoud

Groningen

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is je Mediabox XL ook je modem of heb je een apart modem?

Met wat voor laptop kijk je precies TV?

Graag merk en model.

0 Kudos
emiliovisser
Level 10

Kan je ook met een netwerk kabel aan de laptop testen of het dan wel goed werkt?

0 Kudos
Sternsdorff
Level 3
Topicstarter

Bedankt voor uw reageren! Hierbij de gegevens:

Mediabox XL is ook mijn modem! Laptop merk LENOVO (2 jaar oud) Laptop-NB180BST (Ideapad S340-14APl)

Shalom,

Arnoud

Groningen

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Sternsdorff Dan op zoek naar een mogelijke oorzaak.

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
Sternsdorff
Level 3
Topicstarter

Het probleem van stilstaan en haperen van mijn Laptop Lenovo is opgelost. Ik heb Google Chrome geïnstalleerd en mijn TV beeld is nu stabiel, geen haperingen meer!! 

Bedankt voor jullie meedenken en reageren!

Shalom,

Arnoud

Groningen