Hallo lezers,
Mijn Wifi contact in de woonkamer is uitstekend. Echter, wanneer ik op mijn laptop Ziggo Go kijk, gaat het beeld vaak na 10 minuten stilstaan. Het TV beeld blijft haperen en gaat na enige tijd weer normaal functionen. Wat kan ik doen om het TV beeld blijvend goed te kunnen volgen, zonder onderbrekingen? Graag uw raad!!
Shalom,
Arnoud
Groningen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem van stilstaan en haperen van mijn Laptop Lenovo is opgelost. Ik heb Google Chrome geïnstalleerd en mijn TV beeld is nu stabiel, geen haperingen meer!!
Bedankt voor jullie meedenken en reageren!
Shalom,
Arnoud
Groningen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is je Mediabox XL ook je modem of heb je een apart modem?
Met wat voor laptop kijk je precies TV?
Graag merk en model.
Kan je ook met een netwerk kabel aan de laptop testen of het dan wel goed werkt?
Bedankt voor uw reageren! Hierbij de gegevens:
Mediabox XL is ook mijn modem! Laptop merk LENOVO (2 jaar oud) Laptop-NB180BST (Ideapad S340-14APl)
Shalom,
Arnoud
Groningen
@Sternsdorff Dan op zoek naar een mogelijke oorzaak.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Het probleem van stilstaan en haperen van mijn Laptop Lenovo is opgelost. Ik heb Google Chrome geïnstalleerd en mijn TV beeld is nu stabiel, geen haperingen meer!!
Bedankt voor jullie meedenken en reageren!
Shalom,
Arnoud
Groningen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.