MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Beeld ESPN (4) wederom/nog steeds bagger

En wederom, of nog steeds natuurlijk, nu op ESPN 4, is het beeld op met name het beeld van de overzichtscamera tijdens voetbal (Feyenoord-Twente) bijzonder slecht. Onscherp en wazig om het zo te noemen. Beeldresolutie veranderd van automatisch naar 4K, naar 1080p en vice versa maakt geen enkel verschil. Typisch dat dit probleem blijft bestaan en we kennelijk geen oplossingen voor zijn..

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U heeft niet toevallig een TV met een CI module en smartcard ik ben benieuwd of het beeld (kijkbeleving) dan ook slecht is.

Puur om zaken uit te kunnen sluiten.

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Ik kijk nu ook naar ESPN-4, TV met een CI+ Module en smartcard, en heb haarscherp beeld. Ook op de overige kanalen, 421, 422 en 423 gewoon fantastisch beeld. Ik deel dus mijn eigen ervaring. En als het bagger was, dan had ik het zeker vermeld 😎

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Nee, net een gloednieuwe 4K tv met 100hz ververs snelheid (zo heet dat geloof ik. Vreemde is ook dat het constant schippert. Nu is ESPN 1 namelijk gewoon prima beeld, vorige week was het omgekeerde het feit...

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Wees blij

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @MartijnNuijs! 

Fijn dat het beeld nu weer goed is! Heb je continu slecht beeld op ESPN 4? Wat voor HDMI kabel gebruik je? Gebruik je wel eentje speciaal voor 4K beeld? 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Je bent over dit onderwerp ook actief in een ander topic, @MartijnNuijs! . Laten we het daar houden :-). 

Uitgelicht topic