Vraag
Reacties
Oplossing
Mardoek
Level 4

Bediening On Demand

De laatste tijd volg ik series op On Demand en constateer ik meer dan ooit hoe gebruikers onvriendelijk dit systeem is. Elke keer als ik een nieuwe aflevering van een serie ga zien moet ik de Nederlandse ondertiteling opnieuw instellen. Zelfs als ik verder ga kijken na een aflevering. Ook weet het systeem niet welke serie ik aan het kijken ben. Om van gewoon tv kijken naar de gewenste serie te gaan moet je 20-30 toetsaanslagen doen om het gestart te krijgen.
Vergelijk dit eens met Netflix.
Zijn er bij Ziggo plannen om dit te verbeteren?
Weet iemand hier iets van?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi,

Heb je wat aan dit stappenplan?

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi,

Groet,
Evert
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hi Mardoek ,

Nu dat je ineens veel gebruik maakt van On Demand en hierop naar je favoriete series kijkt, merk je dat dit een stuk soepeler zou kunnen. Super goed dat je deze ervaring met ons deelt, want daar kunnen wij iets mee! Ziggo is altijd bezig om de diensten te verbeteren, waaronder de gebruiksvriendelijkheid van On Demand. Hier wordt dan ook zeker al aan gewerkt!

Evert heeft je het stappenplan gestuurd waarmee je de ondertiteling voor On Demand standaard instelt. Daarmee ben je in ieder geval al van de irritatie af dat je steeds bij iedere aflevering de ondertiteling los moet instellen 😉 Dat scheelt alweer! Verder gaan wij met de rest van je feedback aan de slag. Zorg ervoor dat je altijd de laatste update hebt op de box en houdt het in de gaten 😉

Loop je nog ergens tegenaan, laat het dan zeker weten!

In ieder geval bedankt en een hele fijne woensdag verder.
Mardoek
Level 4
Topicstarter
Evert wrote:
Hoi,

Groet,
Evert

Ja, dat werkt!
Het kan nog beter, maar dit is een stap in de goede richting.