Orangetti

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterijen van Humax afstandbediening zijn telkens leeg.

Beste lezer.

 

Ik ben mantelzorger van mijn tante (86)

Sinds enige tijd is haar modem vervangen door een  HUMAX modem.

Alleen sinds die tijd ervaart ze veel problemen .

Ze kijkt TV en ik heb haar  Humax afstandsbediening gekoppeld zodat ze maar 1 afstandsbediening hoeft te gebruiken.

Alleen sinds een paar weke moeten we wekelijks de batterijen vervangen omdat ze dan weer leeg zijn.

Hebben jullie hier een oplossing voor?

 

Is een nieuwe afstandsbediening misschien de oplossing ?

 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan en die van je tante tussen haakjes erachter als volgt, (tante 1234AB 456) deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Orangetti
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens toegevoegd.  

Is het wellicht mogelijk dat jullie een nieuwe afstandsbediening sturen?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Je schrijft jullie, Ziggo moderators/medewerkers hebben Ziggo voor hun naam staan, komen meestal binnen een werkdag langs in ieder topic.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @Orangetti en allereerst van harte welkom! 

Wat lief dat je een bericht stuurt voor jouw tante. Het is inderdaad wel een beetje overdreven om elke week nieuwe batterijen in de afstandsbediening te doen, zo vliegen ze erdoorheen. 

Bij deze komt er een nieuwe afstandsbediening die kant op! Dit is helemaal kosteloos. Als we verder nog ergens mee kunnen helpen dan zeg je het maar! 🙂

Uitgelicht topic