1
Vraag
2
Reacties
Coaster40

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Batterijen afstandsbediening Horizon Mediabox vervangen, hoe?

Sinds een paar dagen gebruik ik deze mediabox, maar het is mij niet duidelijk hoe ik de batterijen kan vervangen als dit nodig is. Ook niet wat voor batterijen dit wordt niet vermeld. Ook hoe ik de afstandsbediening moet openmaken. Ik wil de afstandsbediening niet beschadigen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
dan heeft u niet de SMT-C7140 zoals u aangeeft maar de Horizonbox de SMT-G7400

op deze afstandsbediening zit onderop aan de voorkant een schuifklepje (onder de voor en achteruit spoel knopjes)
op het klepje staat Horizon.

Dit klepje drukt u zachtjes een beetje in en schuift het naar beneden daarna kunt u de batterijen verwisselen.
de batterijen die erin gaan zijn ook van het type AAA

Na het plaatsten van de batterijen en het dichtschuiven van het klepje zult u de afstandsbediening mogelijk opnieuw moeten verbinden met de Horizon-Box dit doet u door de afstandsbediening op de box te leggen en dan het synchronisatieknopje op de toetsenbordzijde van de AB 6-10 seconden ingedrukt te houden.

groet Takwan

Bekijk in context

7 Reacties 7
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Sinds een paar dagen gebruik ik deze mediabox, maar het is mij niet duidelijk hoe ik de batterijen kan vervangen als dit nodig is. Ook niet wat voor batterijen dit wordt niet vermeld. Ook hoe ik de afstandsbediening moet openmaken. Ik wil de afstandsbediening niet beschadigen.

Heb een Horizon box gehad en ken de afstandsbediening wel. Het batterijtje kun je aan de achterzijde vervangen, je ziet daar vanzelf wel een klepje zitten en het open maken en dat wijst zichzelf hoe het open moet of zie handleiding die mee geleverd is (althasn die was bij mij toen mee geleverd toen). De batterijtjes zijn AA type en ook dat wijst zichzelf weer.









Net nieuw

Reacties: 1




1 minuut geleden






Rapporteer

topic


Sinds een paar dagen gebruik ik deze mediabox, maar het is mij niet duidelijk hoe ik de batterijen kan vervangen als dit nodig is. Ook niet wat voor batterijen dit wordt niet vermeld. Ook hoe ik de afstandsbediening moet openmaken. Ik wil de afstandsbediening niet beschadigen.
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Coaster40 wrote:
Sinds een paar dagen gebruik ik deze mediabox, maar het is mij niet duidelijk hoe ik de batterijen kan vervangen als dit nodig is. Ook niet wat voor batterijen dit wordt niet vermeld. Ook hoe ik de afstandsbediening moet openmaken. Ik wil de afstandsbediening niet beschadigen.

Beste Coaster40,

Op de achterkant van de afstandsbediening zit een lang klepje deze kunt u openen daaronder vind u 2 batterijen van het type AAA
om de batterijen te vervangen opent u dit klepje haalt u de oude eruit doet de nieuwe erin en sluit het klepje weer

groet Takwan

p.s. het gaat om de Samsung SMT-C7140
Coaster40
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de antwoorden. De afstandsbediening is aan de onderzijde voorzien van een toetsenbord, dus is daar niet te openen. Gr. Caoster
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
dan heeft u niet de SMT-C7140 zoals u aangeeft maar de Horizonbox de SMT-G7400

op deze afstandsbediening zit onderop aan de voorkant een schuifklepje (onder de voor en achteruit spoel knopjes)
op het klepje staat Horizon.

Dit klepje drukt u zachtjes een beetje in en schuift het naar beneden daarna kunt u de batterijen verwisselen.
de batterijen die erin gaan zijn ook van het type AAA

Na het plaatsten van de batterijen en het dichtschuiven van het klepje zult u de afstandsbediening mogelijk opnieuw moeten verbinden met de Horizon-Box dit doet u door de afstandsbediening op de box te leggen en dan het synchronisatieknopje op de toetsenbordzijde van de AB 6-10 seconden ingedrukt te houden.

groet Takwan
Coaster40
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Takwan wrote:
dan heeft u niet de SMT-C7140 zoals u aangeeft maar de Horizonbox de SMT-G7400

op deze afstandsbediening zit onderop aan de voorkant een schuifklepje (onder de voor en achteruit spoel knopjes)
op het klepje staat Horizon.

Dit klepje drukt u zachtjes een beetje in en schuift het naar beneden daarna kunt u de batterijen verwisselen.
de batterijen die erin gaan zijn ook van het type AAA

Na het plaatsten van de batterijen en het dichtschuiven van het klepje zult u de afstandsbediening mogelijk opnieuw moeten verbinden met de Horizon-Box dit doet u door de afstandsbediening op de box te leggen en dan het synchronisatieknopje op de toetsenbordzijde van de AB 6-10 seconden ingedrukt te houden.

groet Takwan
Coaster40
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Takwan, bedankt voor Uw antwoord,sorry voor het vermelden van het verkeerde type no. Ik heb Uw antwoord toegevoegd aan de gebruiksaanwijzing zodat ik als het nodig is hier gebruik van kan maken en er voor zorgen dat ik de juiste batterijen in voorraad heb. Groeten, Coaster
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Coaster40 wrote:
Takwan, bedankt voor Uw antwoord,sorry voor het vermelden van het verkeerde type no. Ik heb Uw antwoord toegevoegd aan de gebruiksaanwijzing zodat ik als het nodig is hier gebruik van kan maken en er voor zorgen dat ik de juiste batterijen in voorraad heb. Groeten, Coaster

Beste Coaster,

Graag gedaan

groet Takwan

p.s. sorry is niet nodig we zijn hier om elkaar te helpen :$
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic