1
Vraag
2
Reacties
marcodelang

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Basketbal: NBA seizoensgids?

geachte meneer/mevrouw,

Ik ben een groot fan van de nba. Mijn vraag is bestaat er een seizoengids met alle teams, wie nieuw is net zo iets als wij met voetbal hebben .

Zo ja hoe kom ik aan deze gids.

 

met vriendelijke groet ,

marco de lang

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @marcodelang, welkom hier!

Wat een leuke vraag! En tof dat je zo'n fan bent van de NBA. Naar mijn weten bestaat een echte gids niet in het Nederlands, zoals je die van VI kent. Er zijn gelukkig wel diverse sites die je aan deze informatie kan helpen.

Als je graag in het Nederlands wil lezen, raad ik een site zoals sportamerika.nl aan. Ze hebben recent enkele artikelen geplaatst met een preview voor het nieuwe seizoen. 

Is Engels ook geen probleem, dan heb je nog veel meer mogelijkheden. Onder andere de NBA site zelf heeft uiteraard heel veel informatie, inclusief een 2020-2021 preview net als bijvoorbeeld SLAM.

Tot slot heb je ook een Nederlandse podcast erover, met wekelijks een aflevering: “De Basketbal Podcast”.

Ik hoop dat je op deze manier een beetje kunt inlezen. Veel plezier dit seizoen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @marcodelang, welkom hier!

Wat een leuke vraag! En tof dat je zo'n fan bent van de NBA. Naar mijn weten bestaat een echte gids niet in het Nederlands, zoals je die van VI kent. Er zijn gelukkig wel diverse sites die je aan deze informatie kan helpen.

Als je graag in het Nederlands wil lezen, raad ik een site zoals sportamerika.nl aan. Ze hebben recent enkele artikelen geplaatst met een preview voor het nieuwe seizoen. 

Is Engels ook geen probleem, dan heb je nog veel meer mogelijkheden. Onder andere de NBA site zelf heeft uiteraard heel veel informatie, inclusief een 2020-2021 preview net als bijvoorbeeld SLAM.

Tot slot heb je ook een Nederlandse podcast erover, met wekelijks een aflevering: “De Basketbal Podcast”.

Ik hoop dat je op deze manier een beetje kunt inlezen. Veel plezier dit seizoen!

marcodelang
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

super bedankt voor je antwoord heel blij mee

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic