Net nieuwe Horizon Next ontvangen. Afstandbediening werkt op zich prima behalve de ‘terug’ knop (knop 8),;gaat bijvoorbeeld niet terug naar de vorige zender die ik bekeken heb.
Daarnaast werkt de muteknop niet. Kan dus alleen het geluid uitzetten door de - volumeknop langdurig in te drukken. Is dus niet echt handig..
Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Terug naar vorige zender die je hebt bekeken moet met de tv knop (als je al live kijkt).
Doet je terugknop het nooit?
Dat de mute knop het niet doet kan liggen aan de koppeling. Ik raad je aan de koppeling met je tv nog es opnieuw te doen en dan niet de Next zelf laten zoeken maar zelf het typenr invoeren. Dat werkt vaak beter.
Gebruik je ook nog een audio systeem en zo ja hoe is dat aangesloten en op tv of next?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Terug naar vorige zender die je hebt bekeken moet met de tv knop (als je al live kijkt).
Doet je terugknop het nooit?
Dat de mute knop het niet doet kan liggen aan de koppeling. Ik raad je aan de koppeling met je tv nog es opnieuw te doen en dan niet de Next zelf laten zoeken maar zelf het typenr invoeren. Dat werkt vaak beter.
Gebruik je ook nog een audio systeem en zo ja hoe is dat aangesloten en op tv of next?
Hoi @zwaluwenweg. Leuk dat je hier eens kijkt. Welkom op de Ziggo Community!
Leuk dat je ook hebt gekozen voor de Mediabox Next. Hopelijk ga je veel (kijk)plezier aan deze box beleven. Ik zie dat je van @Dolfff al een super goede tip hebt gekregen. Laat je ons weten hoe het is met de mute-knop na het opnieuw koppelen van de afstandsbediening? Mocht je ergens vastlopen, geef dan een gil. Dan helpen we je graag verder vanaf dat punt.
De tips van Dolff hebben gewerkt, thnx!
Vreemd dat deze tips niet door Ziggo zelf (telefonische ‘helpdesk’) zijn gegeven.
Mooi zo! Ja, op dit forum is veel kennis aanwezig en vaak kunnen klanten hier geholpen worden die bij de helpdesk stuklopen. Overigens hangt het ook wel af van wie je aan de lijn krijgt heb ik gemerkt.
Heel fijn om te horen dat deze beide knoppen weer up- and running zijn op jouw afstandsbediening @zwaluwenweg. Jij bedankt voor het delen van de gouden tip @Dolfff. Altijd fijn dat we elkaar zo kunnen helpen op de Ziggo Community!
Aangezien dé oplossing is gevonden, zal ik dit draadje sluiten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.