Vraag
Reacties
Oplossing
Snel
Level 4

Back Up maen cloud opslag Mediabox Next

is het mogelijk om van de opgeslagen programma's, films in de cloud een back-up te kunnen maken?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Snel Het is een cloud waar ziggo alle programma's opneemt. Wanneer jij een opname heb ingesteld, maakt Ziggo als het ware een memo voor je aan.. ( even simpel uitgelegd:relaxed:) wat bij jou in de lijst komt. Een back-up is in die zin niet mogelijk. Zoals ik je vraag goed begrepen heb?

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Snel Het is een cloud waar ziggo alle programma's opneemt. Wanneer jij een opname heb ingesteld, maakt Ziggo als het ware een memo voor je aan.. ( even simpel uitgelegd:relaxed:) wat bij jou in de lijst komt. Een back-up is in die zin niet mogelijk. Zoals ik je vraag goed begrepen heb?
0 Kudos
Snel
Level 4
Topicstarter
Dank voor het antwoord. Als ik het dus goed begrijp is het niet om de opname als een file van de cloud te kopiëren naar je eigen PC.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Alle mogelijkheden om content te kopieren gaan verdwijnen op verzoek van de makers, eigenaren van de content.
0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Snel wrote:
Dank voor het antwoord. Als ik het dus goed begrijp is het niet om de opname als een file van de cloud te kopiëren naar je eigen PC.

Klopt.. En wat Be rt aangaf.
0 Kudos