Jacobvdberg2001

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BOSE Soundbar Universal Remote

Goedenavond allemaal,

 

Ik heb een Bose Soundbar 700, nu wil ik via die afstandbediening mijn nextbox bedienen. En probeer ik dit via de bose app in te stellen.  Alleen lukt het mij niet. Zou niet weten welk Merk en Modelnummer ik moet gebruiken. 

 

Hoor gaar van jullie.

 

Alvast bedankt

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Zelf heb ik ook een 700 en ik heb er niks voor hoeven doen , ik kan de Bose zowel met AB van de TV , Next en de Bose Ab bedienen.

 

 

Jacobvdberg2001
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan met de nextbox afstandsbediening wel de bose bedienen. Maar wil met de universele afstandsbediening van Bose mijn next bedienen. Kan namelijk wel met de bose afstandsbediening de tv bedienen

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Hey @Jacobvdberg2001 en welkom op de Community! Toffe soundbar heb je in huis! Dan zou het nog toffer zijn als je alles met je Bose Remote kunt regelen. Heb je wellicht iets aan iets aan dit topic? Kijk eventueel ook dit topic na. Laat je ons weten of het is gelukt? Wellicht komt er iemand anders voorbij met de gouden tip!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Is het inmiddels gelukt om de Bose Remote te koppelen @@Jacobvdberg2001? Stond de goeden tip in het topic wat mijn collega doorgaf? 

Uitgelicht topic