HELP!!!
Mijn Bluesound Pulse soundbar heeft altijd verbindingsproblemen gegeven als er een draadloze subwoofer werd verbonden. De Sub viel na 30 minuten uit en moest dan opnieuw worden geïnstalleerd via de Bluos-app van Bluesound. Soms lukte dat, vaak niet. Na een jaar aanklooien (nieuwe modem, Ziggo monteur, contact met Bluesound, contact met verkoper HIFI Klubben) is besloten de hele set om te ruilen voor een Bluesound Powernode met 2 Dali luidsprekers. Geweldige service van HIFI Klubben. Helaas heeft ook deze Bluesound speler nagenoeg dezelfde problemen. Hij werkt een bepaalde tijd (ongeveer een half uur) en dan valt de verbinding tussen de Bluos-app weg en is de speler verdwenen uit de applicatie en laat zich pas weer installeren als er een harde reset op de speler wordt gedaan. Omdat alles verder in huis werkt (wifi-lampen, laptops, telefoons etc etc etc) moet dit haast wel een communicatieprobleem tussen modem (connectbox) en Bluesound zijn. Ik ben ten einde raad, veel geld betaald voor een prachtig systeem wat maar niet wil werken.... Wie o wie heeft de oplossing voor mijn ellende....