Sinds vanochtend worden de opnames van BBC 2 - Wimbledon tennis - niet afgespeeld en geeft code CS2212. Op het zelfde tijdstip Wimbledon opgenomen op Eurosport 2, en daar werkt het afspelen wel. SVP geen antwoord, zoals coonect en next box van spanning halen of controleer je kabels, dat soort antwoorden helpen niet.
Grt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat lijkt een achterliggend server probleem als ik de andere topics bekijk in dit forum met dezelfde foutcode.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @ieskorp,
Super frustrerend dat je de tennis wedstrijden niet kunt terugkijken op BBC2. Deze opname heb je natuurlijk niet voor niets ingesteld 😞
Zie momenteel nog steeds die foutcode? En krijg je ook iets van een melding als ''opname niet gelukt''? Ik hoop dat de gemaakte opname alsnog is te bekijken. Meldt het anders gerust in dit centrale topic voor opnames die onverhoopt zijn mislukt. Daar worden de voorbeelden verzameld en doorgezet:
de opnames waren/zijn niet terug te zien. Inmiddels lijkt het sinds gistermiddag opgelost te zijn. even afkloppen, maar nu geen problemen.
Gelukkig maar! Gezien de foutcode viel die waarschijnlijk onder een algehele mislukte opname, die naderhand opnieuw is ge-ingest. Fijn dat je merkt dat je opname nu wel kunt afspelen!
Bedankt voor de bevestiging hiervan, veel kijkplezier!
helaas de opnames van vandaag op BBC2 Wimbledon zijn opnieuw niet af te spelen. zelfde CS2112 foutcode. andere opnames op ander kanalen (o.a. BBC1) zijn wel af te spelen.
heeft het iets te maken met de BBC2 live stream die Ziggo van de BBC ontvangt?
Sorry voor de late reactie, @ieskorp! Heb je in de tussentijd nog meer problemen ondervonden? Specifiek met BB2 of wellicht andere kanalen? Is de Next via wifi of utp verbonden? Is de content na een volledige reset van zowel Next als modem nog steeds niet af te spelen? Dit in verband met het eventueel doorzetten van een melding richting een andere partij.
Het was specifiek BB2 wimbledon uitzending. Sinds een aantal dagen niet meer het probleem, de opgenomen uitzending was nooit meer af te spelen dus maar gedeleted.
Het is weer zover. Deze keer opname op kanaal 403, golf in UK, niet af te spelen CS2112. Geprobeerd op replay, werkt ook niet CS2512. Next box uitgezet en herstart. replay werkt niet. Wimbledon, golf alletwee in de UK, zoals ik ale eerder zei, heeft het iets te maken met de stream die vanuit de UK naar Ziggo komt??
Wat irritant dat het probleem zich opnieuw voordoet @ieskorp! Ik wil dit graag verder laten onderzoeken. Zou je mij hiervoor van de volgende info willen voorzien?
- Is de box aangesloten via wifi/UTP:
- Programma naam (volgens gids):
- Tijdstip/datum van originele uitzending bij replay of opnames:
Golf: The Open Championship
Zie ook dit problem. UTP voor Ziggo Sport Golf vanaf vandaag "Golf: The Open Championship". Kan live kijken, maar opname en replay werkt niet. Melding gedaan via Ziggo app Messenger. Zij zijn eens dat het probleem liggen bij hen en gaan opdat kijken.
de Next box (UTP aangesloten) heeft nog steeds het zelfde probleem. golf op kanaal 403 opnames spelen niet af en geven error code CS2112. De upc digital videorecorder (wifi aangesloten) in onze keuken neemt het kanaal wel op en speelt ook af.
upc recorder slaat natuurlijk alles lokaal op. de next op ziggo servers.
Vandaag weer geprobeerd om golf op kanaal 403 op te nemen. opnieuw lukt het niet om af te spelen. ook replay werkt niet. andere kanalen geen probleem.
Enorm teleurstellend dat je de uitzending niet kon terugkijken en ook niet kon opnemen. Helaas bleek dit aan onze kant op de platformen mis te gaan.
Heb je een Ziggo Sport Totaal abonnement? Dan werkt het wel in de Ziggo Sport GO app. Uiteraard werken wij eraan dit in de toekomst te voorkomen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.