1
Vraag
2
Reacties
wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

BBC 1 en 2 terugkijken

Ik wilde gisteren het concert van jubileum Koningin Elisabeth terugkijken op BBC 1 maar dat lukt niet op de Next of Mini.

Is er een storing op dit platform? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Terugkijken op BBC 1 en 2 mag nooit. Dat kun je alleen opnemen .

 

Het icoontje staat er dus ook niet bij.

Steefb_0-1654414628872.png

Vind alle digitale zenders bij Ziggo in het zenderoverzicht

Bekijk in context

27 Reacties 27
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Terugkijken op BBC 1 en 2 mag nooit. Dat kun je alleen opnemen .

 

Het icoontje staat er dus ook niet bij.

Steefb_0-1654414628872.png

Vind alle digitale zenders bij Ziggo in het zenderoverzicht

wewanl
Topicstarter
Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Wat een ramp! Ik vind dat niet van deze tijd.

ALLEEN OPNEMEN ….

Vroeger nam je op met een Humax met harde schijf. 
Wanneer gaat Ziggo hier iets aan doen? 

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Daar kan Ziggo niets aan doen, de BBC staat het niet toe.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@wewanl  niets voorlopig, heeft alles met rechten te maken.

wewanl
Topicstarter
Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik vermoed dat Ziggo de hand op de knip houdt.

In het Verenigd Koninkrijk kan je wel terugkijken met de BBC i player, dus het kan wel degelijk 

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Klopt in Engeland kan elke abonnee terugkijken maar het kan niet bij Ziggo en ook niet bij de KPN, hoe het bij andere providers gaat weet ik niet, maar ik denk hetzelfde.
Overigens is dit iets wat al heel wat jaren zo is.

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@wewanl   Draai het eens om…….Misschien kunnen abonnees in de UK geen NPO 1,2 en 3 terugkijken en houden ze daar ook de hand op de knip. 

wewanl
Topicstarter
Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ok, maar ik reken bij Ziggo op een consequent product. 
Ziggo is niet de goedkoopste dus ik verwacht eigenlijk dat ik bij alle zenders hetzelfde kan. 😕

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@wewanl Ziggo en jij kunnen wel iets willen, maar als de BBC geen toestemming geeft houdt alles op natuurlijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@wewanl  schreef:

Ik vermoed dat Ziggo de hand op de knip houdt.

In het Verenigd Koninkrijk kan je wel terugkijken met de BBC i player, dus het kan wel degelijk 


Weet je ook wat een Brit betaald per jaar om TV te mogen kijken? Omgerekend 185 euro.

Ziggo kan het voor hun klanten wel willen aanbieden als de BBC nee zegt blijft het nee. 

Ook van de Nos kunnen we genoeg programma's niet terugkijken via Ziggo, dat moet dan via NPO Start/Plus. 

 

Het komt misschien over als 'niet van deze tijd' dat is onze gewenning terug kunnen kijken is natuurlijk een pure vorm van luxe.(*)

 

 

* Blijft wel jammer dat er voor deze 'luxe' onderscheid bestaat bij Ziggo 😜

 

Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes

Wanneer jij een BBC account maakt (of al hebt, enige creativiteit voor zo’n account is handig 😉) en je gebruikt een VPN, dan kun je de BBC iPlayer hier in NL ook volop gebruiken. Zelf doe ik dit regelmatig, vooral voor muziek gerelateerde programma’s. 

wewanl
Topicstarter
Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Misschien ben ik naïef maar ik verwacht van een aanbieder die zich manifesteert als een A-provider dat zoiets goed geregeld is. 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@wewanl dat naïef zou dan best wel eens zo kunnen zijn, of je leest niet goed.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@wewanl  schreef:

Ik vermoed dat Ziggo de hand op de knip houdt.

In het Verenigd Koninkrijk kan je wel terugkijken met de BBC i player, dus het kan wel degelijk 


@wewanl je bent aan het speculeren en dit slaat nergens op. Je kan programma's BBC gewoon opnemen en dan afspelen, maar Replay zoals @Steefb  kan dit niet. En het is niet Ziggo die dit bepaald, Liberty Global is bedrijf dat de afspraken maakt en die voert Ziggo uit. En als de BBC zegt nee wij willen dit niet, dan is het hun eigen beslissing en kan je dus Opname wel doen, maar Replay niet.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@wewanl  schreef:

Misschien ben ik naïef maar ik verwacht van een aanbieder die zich manifesteert als een A-provider dat zoiets goed geregeld is. 


Wat bedoel je met A-Providers, Ziggo is een Kabel maatschappij één van de weinige en ze al reeds meer zenders in hun pakket dan toen nog UPC dat waren maar 25 zenders en betaalde je nog eens apart voor 12,95 per maand, bij Ziggo zat het in het abonnement, dus dat zegt al iets over Ziggo zelf. Tevens eind Juni komen er weer 5 zenders bij, ze hebben kanalen in HD gezet, en wat wil je nog meer. Ze zijn ergens in Nederland met een proef bezig hoeveel je uit COAX kan halen en hoeveel met Glasvezel. Ziggo investeert in hun producten maar soms duurt het even. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@wewanl  schreef:

Wat een ramp! Ik vind dat niet van deze tijd.

ALLEEN OPNEMEN ….

Vroeger nam je op met een Humax met harde schijf. 
Wanneer gaat Ziggo hier iets aan doen? 


Je kan toch opnemen met de Next en de Media Box XL gewoon de Gids pakken, op programma staan en dan staat er rood doorzichtig rondje en dan klik je op Neem op, dan krijg je de optie, hele serie, afleveringen. Je kan wel degelijk opnemen in de cloud met de Next en met de Humax ook nog op HD maar de opnames kan je niet van je HD halen want die zijn versleuteld.

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

Ik ben als Twentenaar en grensbewoner opgegroeid met Duitse TV zenders en kijk nog geregeld deze zenders die je ook NIET terug kan kijken, want ARD, ZDF etc. staan dit ook niet toe……Mij hoor je er in elk geval niet over mekkeren. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Buurman  schreef:

@wewanl   Draai het eens om…….Misschien kunnen abonnees in de UK geen NPO 1,2 en 3 terugkijken en houden ze daar ook de hand op de knip. 


Ik weet 90% zeker dat de NPO bijna nergens te zien is via buitenlandse TV aanbieders. Hooguit in België.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@wewanl  schreef:

Ok, maar ik reken bij Ziggo op een consequent product. 
Ziggo is niet de goedkoopste dus ik verwacht eigenlijk dat ik bij alle zenders hetzelfde kan. 😕


Niet mogen terugspoelen tijdens de reclame op de RTL/ Talpa zenders films op een aantal Nederlandse kanalen niet mogen terugkijken. De zender bepaald, en nog sterker de content leverancier bepaald, zoals ik eerder al noemde genoeg niet Nederlandse producties bij de NPO die we niet mogen terugkijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic