1
Vraag
2
Reacties
Tompeerdeman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Böse soundtouch 300 universele afstandsbediening op de Mediabox XL

Ik krijg mijn universele afstandsbediening van mijn Böse Soundtouch 300 niet gekoppeld aan de Horizon Mediabox van Ziggo. Heeft iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim312

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mensen, ik had een zelfde soort probleem en heb tevens de oplossing voor dat probleem gevonden; Allereerst is het belangrijk om het merk van je mediabox op te zoeken (in mijn geval en vele anderen is dit Samsung met daarbij de code 0060). Daarna zoek je de code op in het 'Universal Remote Device Codes' boekje (op internet te vinden). Vervolgens houd je de knop van de bron die je wilt koppelen ingedrukt tot alle bron-knopjes branden en typ je de gevonden code in. Daarna druk je op de plus volume knop en test je de connectie met een kanaal te selecteren of een menu te openen (kan je geheel zelf bepalen, maar het gaat om het testen of hij het doet). Herhaal dit proces totdat de connectie werkt, dit kan een aantal keer voorkomen maar uit ervaring is het binnen 10 keer altijd wel gelukt (in mijn geval was dit 3 keer). Wanneer de connectie is gemaakt druk je op 'Exit' en ben je klaar 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2767Posts
  • 290Oplossingen
  • 2155Likes
Goedemorgen Tompeerdeman,

Helaas heb je tot op heden nog geen reactie gekregen vandaar dat ik even gezocht hebt naar een soortgelijk topic. Wat ik heb kunnen vinden is een topic over het type Soundtouch 130. Hierin staan wel tips & trucs qua codes en doorverwijzingen naar Bose. Misschien heb je er niks aan, maar de moeite waard om het even door te nemen.
Wim312

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mensen, ik had een zelfde soort probleem en heb tevens de oplossing voor dat probleem gevonden; Allereerst is het belangrijk om het merk van je mediabox op te zoeken (in mijn geval en vele anderen is dit Samsung met daarbij de code 0060). Daarna zoek je de code op in het 'Universal Remote Device Codes' boekje (op internet te vinden). Vervolgens houd je de knop van de bron die je wilt koppelen ingedrukt tot alle bron-knopjes branden en typ je de gevonden code in. Daarna druk je op de plus volume knop en test je de connectie met een kanaal te selecteren of een menu te openen (kan je geheel zelf bepalen, maar het gaat om het testen of hij het doet). Herhaal dit proces totdat de connectie werkt, dit kan een aantal keer voorkomen maar uit ervaring is het binnen 10 keer altijd wel gelukt (in mijn geval was dit 3 keer). Wanneer de connectie is gemaakt druk je op 'Exit' en ben je klaar 🙂
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2767Posts
  • 290Oplossingen
  • 2155Likes
Ook in dit topic staat een extra tip!

@Wim312,

Bedankt voor je gegeven tip, super!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic