1
Vraag
2
Reacties
rpjvano

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische updates

De afgelopen weken werd op primetime enkele malen (tijdens finale champions league bijvoorbeeld) onaangekondigd een software-update van mijn mediabox xl gestart, met een mededeling in beeld dat ik fijn even iets voor mezelf kon gaan doen. Ik maak echter zelf wel uit wanneer ik iets doe, bijvoorbeeld instellen dat deze updates handmatig gestart kunnen starten. Contact met de klantenservice over dit onderwerp leerde dat dit niet mogelijk is en dat men daar ook geen contact kon leggen met de IT afdeling (???) om hier een oplossing voor te vinden, bijvoorbeeld door deze automatische updates in de late nacht uit te rollen als het niet anders kan.

Kunnen jullie aangeven wat een mogelijke oplossing kan zijn voor dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @rpjvano

Welkom op de Community! 
Zit je middenin een spannende finale van de Champions League, krijg je ineens een melding over een update. Logisch dat je die update liever op een ander moment doet!

Om alles uit je Mediabox XL te halen, updaten we regelmatig de software. Je hoeft zelf niets te doen; wij voeren de update ‘s nachts automatisch uit. Wel is het dan belangrijk dat de mediabox regelmatig in stand-by wordt gezet. Anders kun je ook handmatig naar de update zoeken, in dit topic lees je onder het kopje ''Ben ik al up-to-date?'' hoe je dat doet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @rpjvano

Welkom op de Community! 
Zit je middenin een spannende finale van de Champions League, krijg je ineens een melding over een update. Logisch dat je die update liever op een ander moment doet!

Om alles uit je Mediabox XL te halen, updaten we regelmatig de software. Je hoeft zelf niets te doen; wij voeren de update ‘s nachts automatisch uit. Wel is het dan belangrijk dat de mediabox regelmatig in stand-by wordt gezet. Anders kun je ook handmatig naar de update zoeken, in dit topic lees je onder het kopje ''Ben ik al up-to-date?'' hoe je dat doet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic