1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Bekking

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische installatie/update blijft hangen

Kreeg gisteren op mijn tv de melding over een automatische installatie/update? 

Alleen blijft het beeld hangen.. Het zou na 30 minuten klaar zijn maar dat is niet zo.. Het staat nog steeds op beeld.. Kan wel naar de radio of ondemand maar de gewone zenders niet.. Als ik op de guide knop druk krijg ik wel beeld erachter maar ga ik naar de zender krijg ik weer de tekst in beeld. 

Heb geen idee welke media box we hebben maar volgensmij de simpelste.. Nog van upc

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goede tip voor in de tussentijd @Gio2903! En wordt vervolgd inderdaad, ik zie een monteursafspraak staan voor volgende week 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
puppie

Level 17
  • 2954Posts
  • 75Oplossingen
  • 1211Likes

al eens de stekker eruit gehaald even wachten en weer in het stopcontact.

Wat doet de box dan?

Bekking
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hij gaat gewoon weer aan en dan blijft het blauwe scherm met tekst over de installatie in beeld

puppie

Level 17
  • 2954Posts
  • 75Oplossingen
  • 1211Likes

welke mediabox gebruik jij?

horizon

pace

Next

Next mini

Gio2903

Level 17
  • 3384Posts
  • 181Oplossingen
  • 2484Likes

zal een pacebox zijn, gezien het om UPC gaat. upv had pacebox of zo een joekel van een apparaat, maar die kom je niet zoveel meer tegen. denk dat je pacebox het begeven heeft en vasthangt in een installatie. tijd om de overstap te maken naar een next (mini). een moderator kan dit voor je regelen of je kunt de klantenservice hiervoor bellen komende dinsdag

Bekking
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn man had al een nieuwe (zakelijke) abonnement ofzo aangevraagd maar vanaf januari 😅

Bekking
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probeer een foto te sturen maar dat lukt niet.. Upc mediabox HD staat erop meer niet 

Gio2903

Level 17
  • 3384Posts
  • 181Oplossingen
  • 2484Likes

zal een pacebox zijn denk ik. voor nu zou ik de coax kabel in de tv doen en dan in de instellingen van de tv "automatische afstemming" doen met de volgende gegevens:

frequentie: 47400, 474000 of 474 (hangt van modeltype tv af)

netwerk-id: 4444 of 04444 (hangt van modeltype tv af)

modulatie: 64-qam

symboolsnelheid: 6900

dan kun je tot het nieuwe abo ingaat (met nieuwe mediabox) in ieder geval tv kijken 🙂

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goede tip voor in de tussentijd @Gio2903! En wordt vervolgd inderdaad, ik zie een monteursafspraak staan voor volgende week 🙂