Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,Ik zou graag even willen reageren op dit antwoord,want ik wil die hele stand by uitzetten zodat ik bepaal wanner ie aan of uit gaat.
Je reageert op een oud bericht. Dit had allang gesloten moeten zijn.
Autto standby uitzetten gaat niet.
Maximum is volgens mij 24 uur.
Het moment van stand-by aanpassen
De Mediabox XL gaat automatisch in stand-by als je het apparaat 3,5 uur niet gebruikt. Je kunt dit moment zelf aanpassen.
Zo pas je het moment van stand-by aan
Druk op de Menu- of HOME-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Systeem en druk op OK.
Selecteer Wanneer in standby en druk op OK.
Selecteerde gewenste duur en druk op OK.
@Steefb als je radio luistert via de XL/Horizon, hoe zit het dan met het stroomverbruik? Is dat dan gelijk aan het Tv kijken via deze box? Dat zou best zonde zijn vind ik. Al verbruikt een receiver natuurlijk ook wel wat. Maar met de XL daarop aangesloten gaat het natuurlijk dubbelop.
Ik zie niet in waarom de xl dan minder zou gaan verbruiken, dat apparaat verbruikt behalve in de diepste stand-by toch al veel, bij radio luisteren zullen alle tv functies wel aanstaan. Voor de elektronica van de box lijkt het me hetzelfde als tv kijken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.