1
Vraag
2
Reacties
Henk1Kamp

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatisch naar Stand-by tijd - uitzetten

Ik wil radio luisteren via de Horizon maar hij gaat uit naar 240 min.
Kan ik dat op nul zetten zodat ik de hele dag ongestoord radio kan luisteren ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Henk,

Je kunt dit zeker uitzetten! 🙂 Dit kun je doen bij Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch Stand-by instellen, zet deze dan op 's Nachts.
Deze staat nu waarschijnlijk op Aan, en dan gaat de Mediabox XL na de ingestelde tijd uit. Wanneer je de instelling op 's Nachts zet, gaat deze alleen 's Nachts in standby 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Henk,

Je kunt dit zeker uitzetten! 🙂 Dit kun je doen bij Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch Stand-by instellen, zet deze dan op 's Nachts.
Deze staat nu waarschijnlijk op Aan, en dan gaat de Mediabox XL na de ingestelde tijd uit. Wanneer je de instelling op 's Nachts zet, gaat deze alleen 's Nachts in standby 🙂

Groet,
Evert
Henk1Kamp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Evert.
Dank voor je reactie ik ga dit gelijk proberen
Mvg Henk
Viking

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Werkt niet. Ook als ik 'm op 's nachts zet met begintijd 02.00 en eindtijd 03.00 gaat ie overdag op standby na 3,5 uur. Ook al zet ik 'm op 240 min.

We worden er gek van. Alles na update 3 april 2019. Svp zorg voor optie UITSCHAKELEN standby of zorg dat nachtoptie wel werkt voor updates
PeterR

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem met automatisch in standby mode gaan vind ik dat het lang duurt voordat de horizon box de volgende dag weer is opgestart.
Graag de optie "UIT" weer opnemen in het menu.
Kik

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,Ik zou graag even willen reageren op dit antwoord,want ik wil die hele stand by uitzetten zodat ik bepaal wanner ie aan of uit gaat.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Je reageert op een oud bericht. Dit had allang gesloten moeten zijn.

 

Autto standby uitzetten gaat niet.

Maximum is volgens mij 24 uur.

 

Het moment van stand-by aanpassen
De Mediabox XL gaat automatisch in stand-by als je het apparaat 3,5 uur niet gebruikt. Je kunt dit moment zelf aanpassen.

Zo pas je het moment van stand-by aan
Druk op de Menu- of HOME-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Systeem en druk op OK.
Selecteer Wanneer in standby en druk op OK.
Selecteerde gewenste duur en druk op OK.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Steefb als je radio luistert via de XL/Horizon, hoe zit het dan met het stroomverbruik? Is dat dan gelijk aan het Tv kijken via deze box? Dat zou best zonde zijn vind ik. Al verbruikt een receiver natuurlijk ook wel wat. Maar met de XL daarop aangesloten gaat het natuurlijk dubbelop. 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ik zie niet in waarom de xl dan minder zou gaan verbruiken, dat apparaat verbruikt behalve in de diepste stand-by toch al veel, bij radio luisteren zullen alle tv functies wel aanstaan. Voor de elektronica van de box lijkt het me hetzelfde als tv kijken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic