Heb als vervanging van mijn mediabox xl een mediabox next ontvangen. Hier zit echter geen audio uitgang op.
Moet ik nu de hele dag radio luisterenmet de tv aan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik begrijp dat het geluid nu via je TV komt?
Dan gaat het geluid uit als je de TV uitzet.
Heeft je versterker een tulp ingang of ook een optische ingang?
Dan is een optische kabel de oplossing.
Gebruikte je de mini jack audio uitgang van de Mediabox XL naar tulp op een versterker?
Zo ja en zie je geen audio mini jack uitgang op je Next, en wel een optische uitgang, dan kun je een audio omvormer gebruiken met de volgende kabels.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
De Next heeft wel een optische uitgang. Die zou u kunnen gebruiken om b.v. een versterker op aan te sluiten, dan kan u m.b.v. een spraak opdracht de juiste radio zender kiezen, terwijl de tv uit staat.
Prachtig, maar... hoe werkt dat?
Hi Boucle, nee dit hoeft niet, op je AB van de Next boven het huisje zie je een witte knop met tv, daarmee zet je je tv uit, en als je weer tv wilt kijken druk je gewoon weer op de witte knop. De rode is voor aan/uit.
Ik begrijp dat het geluid nu via je TV komt?
Dan gaat het geluid uit als je de TV uitzet.
Heeft je versterker een tulp ingang of ook een optische ingang?
Dan is een optische kabel de oplossing.
Gebruikte je de mini jack audio uitgang van de Mediabox XL naar tulp op een versterker?
Zo ja en zie je geen audio mini jack uitgang op je Next, en wel een optische uitgang, dan kun je een audio omvormer gebruiken met de volgende kabels.
Beste Boucle ,
Er zijn van de mediabox next twee varianten de Arris en de Humax .
De Arris heeft wel de audio uitgang maar de Humax niet die u hebt gehad .
Ik dacht als ik goed ben geïnformeerd dat je binnen 14 dagen na ontvangst van de mediabox kunt aangeven bij de helpdesk dat je liever de Arris had willen hebben dan hoef je ook de tv vooraf niet aan te zetten en kun je via spraakbesturing je gewenste radiozender oproepen, wel natuurlijk vooraf de mediabox aanzetten .
Bij bestelling weten ze niet welke box je krijgt toegestuurd, heb gegronde redenen om liever de Arris te krijgen dan sturen ze een monteur bij u langs om de mediabox om te wisselen.
Humax.
Arris.
De Humax heeft geen scart en analoge audio wel optisch..
Allemaal hartelijk bedankt,
ik heb inmiddels een omvormer en kabel besteld
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.