IP

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Audio synchronisatie verdwenen als instelling na software upgrade Mediabox

Hi,

 

Net de SW upgrade uitgevoerd en meteen gezocht naar de audio synchronisatie instellingen via het instellingen menu. Dit om het zeer storende "echo geluid" veroorzaakt door de vertraging van geluid tussen de TV/Sonos geluidsbronnen enerzijds en mijn gehoorapparaten (via streaming) anderzijds weg te nemen.

Niets gevonden, terwijl ik deze optie(s) moeiteloos kon vinden bij de oude SW versie. 

Het instellingen menu is absoluut niet ingewikkeld, maar zie ik het misschien toch over het hoofd of zijn deze instellingen simpelweg verdwenen??

Als dit laatste het geval is, wil ik hierbij het sterke verzoek doen om deze optie(s) terug in te brengen. TV kijken zonder dat anderen in de kamer het geluid horen of zonder dat ik het geluid plezierig en goed hoor is gewoon niet te doen!

 

Hartelijk dank voor de reactie(s),

Paul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
3 Reacties 3
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
IP
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @bloemen64 ,

 

Dat dit probleem bekend is en dat er een "geaccepteerde oplossing" is, is prachtig. Laat onverlet dat wanneer deze niet geïmplementeerd is, TV kijken met meerdere personen in onze woonkamer praktisch onmogelijk is. Er is altijd wel iemand die last heeft van een te zacht of juist een te hard geluid.

Is het mogelijk om dit probleem met een beperkte upgrade (zoals een patch om dit specifiek aan te pakken) met spoed aan te bieden? Als er gewacht moet worden op een algemene update van deze upgrade, ben ik bang dat deze ellende nog wel eens (erg) lang zou kunnen gaan duren.. En al die tijd krijgen we niet wat we voor de upgrade wel kregen.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

De bedoeling van de link is dat je in het andere topic verder gaat. Daar zal een oplossing aangeboden worden. Als iedereen een topic maakt over hetzelfde onderwerp dan wordt het een bende. Daarom is het antwoord misschien niet wat je zou willen horen.

 

Verdere discussie kan in het andere topic.

Uitgelicht topic